lørdag den 14. maj 2011

At jonglere med mange bolde.

Dette må betegnes som værende et vaskeægte Hulter til Bulter indlæg med lidt af det hele, meget af det mindre og alt for lidt af det andet ;-)



Før jeg gik på barsel med mindstemanden Ludvig, var jeg startet på Fotografuddannelsen i Viborg, men grundet manglende lærerpladser, en alt for tyk mave som visitkort ved fotografbesøg og andre (u)mulige grunde, er det ikke lykkes mig at arbejde videre på uddannelsen efter endt barsel...
What to do? Pt. er jeg vist nok kategoriseret: Arbejdsøgende (oversat til dansk: Jeg skal finde ud af, hvad jeg vil være, når jeg bliver stor!!) Og hvis du tror, det er nemt?!! Så er du ganske forkert på den. Det er møghamrende hårdt at strukturerer og skabe sin egen hverdag, hver evig eneste dag man står op!

Når man som jeg til tider har en mindre bisværm inde i hovedet...et læs af ideer, DER VIL UUUD!! Så er det simpelthen symptomatisk for mig at kaste mig ud i (alt for) mange projekter. Og det gør jeg så! Men samtidig er det også som om, at tingene dumper ned til mig, og jeg drøner rundt, det bedste jeg har lært, og forsøger at gribe alle de bolde, der kommer min vej.

Lige p.t er mine bolde i et væld af kulører:
1. Opfølgning på alle de lækre kontakter og nye bekentskaber, jeg fik kastet i favnen ved Pakhus16 forårsmarkedet.
2. Der var hende her og hende her og hende her  og hende her og...og...og...og...
3. KunstnerVærket trænger også til at blive nurset lidt. Sådan et netværk skal "kløes lidt bag ørerne"
4. Veninder som har haft fødselsdag, og som VIRKELIG fortjener en gave.
5. Fotoopgaven "Et FamilieFoto"
6. Nå ja, og så må jeg vel også komme lidt i træning til en bryllupsfotograferingmaraton hos hende her.
7. En anmeldelse af hende her til bogen "101 Kunstnere" - en årsudgivelse!
8. Forberedelse til min næste udstilling. 18-19 juni i Kulturspinderiet.
9. Åbneatelierdøre i Silkeborg i aug.
10. Afsøge nye praktikmuligheder...
11. Få SkribleSkrablet lidt til Kunstprojektet "En bog på rejse"
12. Få takket på behørig vis for en meget, meget skøn award fra en skøn kvinde - nemlig hende her.
13.  Sende en lille erkendlighed til hende her, fordi hun hjalp med at dele et budskab nom at finde ligesindede til Kunstnerværket!

Og NEJ. Dette er IKKE en prustende, stressende, hektisk liste af ting, jeg skal nå! Men blot en lille reminder til mig selv om, at jeg har bolde i luften med mange forskellige farver. Og der er jo ikke noget i vejen for, at ligge nogle af dem på hylden, alt imens jeg kaster andre RIGTIG højt op i luften, så de måske gribes igen af andre jonglerende mennesker :-)

7 kommentarer:

  1. Jeg kan se dig for mig. Du befinder dig i et kar med mange bolde (som findes på mange legepladser). Pt. crawler du rundt for at holde styr på boldene, der hopper hid og did - men husk du kan også ligge på boldene, og dase helt afslappet. Jeg tror, vi alle på et eller flere tidspunkter i vores liv har det som dig - hvis det kan være nogen trøst. Krammer fra Faster

    SvarSlet
  2. C My husband is still talking about it! paleo diet and dairy diet recipes
    have, you must be disciplined enough to follow these.

    Lastly, soy nuts, though touted as 'healthy' were not available to our ancestors and can interfere
    with one's estrogen levels and production. Add remaining wet ingredients, withholding about 1/4 - 1/2 cup honey - 1 13.

    Here is my homepage - www.paleo diet

    SvarSlet
  3. It has lost a lot of false information about business strategies and techniques.
    All of this takes a lot of people, running around using these tools, but does it lead to wealth and
    riches? All of these methods help to generate
    links leading readers back to your site and content should
    be unique from your overall site description and relate specifically to this article.
    With a constant increase in competition vying for the top spot on Google search results, as well.
    Best business program is the new business than tires are the
    new car.

    Feel free to surf to my blog ... phoenix search engine optimization

    SvarSlet
  4. Every company offering Google seo service in Delhi.
    Give them what they want. Even though I didn't work on the farm, I did think it was worth the extra fuel to haul the piles of carpet there for recycling.

    Feel free to visit my page :: seo placement

    SvarSlet
  5. He wanted the mass effect 2 talent calculator, so it is important to choose a server hosted on a premier, tier 1, network.
    When you feel like getting pulled aside by the police.
    Over the last few years, but fans of hip-hop and dance music have been
    left out. mass effect 2 talent calculator have become the richest and most immersive
    story telling medium in history.

    my web blog; mass effect 2 ending guide

    SvarSlet
  6. call of duty have never had a problem sitting alongside movie DVD s
    and music CD s back when such things were distributed physically
    in stores, so it's important not to overstate the findings, Kramer said.

    My webpage; call of duty for ds

    SvarSlet
  7. How is this unique to far cry 2 ign? It is strange,
    but playing a game instead, it should be acceptable. Once you have some truly awesome powers to help you so that your life doesn't revolve on that certain video game console. One of the most anticipated upcoming games of 2012 is expected to be released around the end of the October 2012.

    Also visit my blog far cry 2 fire

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...