mandag den 2. maj 2011

Det der marked - GISP!

Jeg er virkelig gået i tænkebox mht til det der marked, som I jo alle nok ved, løber af stablen i den kommende weekend (JEP!!!! Det er allerede på FREDAG!!)
De fleste af jer kommer med mindre artikler udi håndarbejde og håndværk. Mens jeg har tænkt mig at slæbe mine kæmpe malerier med (ar okay, måske ikke kæmpe - men store er de altså) Og jeg har dælme dytme svært ved at indrette min stand, når jeg ikke har den fjerneste ide om, hvilket grundplan - evt bagvægge, jeg har at gøre godt med.
Jeg har selvfølgelig også mine småskilderier - mine køer bl.a. som jeg jo nok skal få hængt op. Men hvordan jeg lige grejer de andre, ved jeg bare ikke. UARK!

Min mission med markedet er helt klar at få delt nogle visitkort ud, snakke med en hulens masse mennesker, hygge mig, møde andre bloggere (YEAH), og ikke mindst blive inspireret til overflod. Og nu undrer du dig nok over, at salg ikke står på listen (håber da selvfølgelig at sælge et par af de små), men der er altså ikke mange der går  ud og smider 4000-7000 kr i en weekend, hvor de lige har set et billede :-) Men det er helt klart min erfaring, at folk får øjnene op for billederne, og derefter vender tilbage. Så mit succeskriterie ligger helt klart i at blive set, og at nogle vil vende tilbage.

Så ja, jeg glæder mig ( I guder hvor jeg glæder mig) men med de store billeder: "What to do"?
Og så lige en fodnote: Hvad er det lige man SKAL have med til sådan et marked. Hvad er dine erfaringer? Hvad er et "must" at medbringe?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...