lørdag den 7. maj 2011

Et billedvue fra markedslivet i Pakhuset,.






6 kommentarer:

  1. Det ser stemningsfyldt ud. Flot måde at sætte ko billederne op på . Den vil jeg kopiere når jeg skal udstille i Tisvilde til sommer.
    Dejlig rå væg til de blå billeder :-)

    SvarSlet
  2. Det ser da forrygende ud...
    er det også dig der sælger planter ?
    glæder mig til at høre mere om din week-end.. vi ses.
    kh. Mutti

    SvarSlet
  3. Hej Rikke.
    Ville bare lige sige at jeg er så glad for mit lille billede med neon svampe.(svampekunde nr.2)
    ( det er min mand, godt nok ikke, for nu skal stuen males;0)
    Kigger forbi næste gang jeg kommer på dine kanter.
    Kh. Pia

    SvarSlet
  4. Rikke - det ser fantastisk ud. Håber du havde rigtig meget succes, og fik en slat malerier over disken.

    SvarSlet
  5. 1000 TAK, for koen... med cerut, og morgen tøfler.... Gad vide om, hun hedder "Edith"..

    Dukker der mon noget af hendes stor familie op???

    Jeg venter i spænding.
    Kh. Mutti

    SvarSlet
  6. Helt ny i denne spændende verden, vil gerne deltage med et lod

    Laila Christiansen
    lailach@gmail.com

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...