søndag den 1. maj 2011

Jeg drikker ikke kaffe af små kopper...

... i hvert fald ikke normalvis. Men nu må jeg vist gøre en undtagelse. For denne smukke kop hoppede lige op i favnen på mig på dagens loppetur. Den er så smuk. Så hyggelig. Der er sådan lidt selvforkælelse over den. Der står næsten kaffepause på den.
Så måske vil jeg gøre en undtagelse i eftermiddag og placere mig midt i midt nyanlagte gårdspladsblomsterbed, rette hagen op mod solen - og ta mig en kaffepause i selskab med kaffepausekoppen.


4 kommentarer:

  1. Lyder som en fremragende ide med kaffepause med kaffepausekoppen. Den er da også ren solskin.
    Ha´ en dejlig søndag.

    Kh. Faster

    SvarSlet
  2. Jeg holder også af at drikke kaffe af store kopper og krus, men kan godt forstå at du måtte eje denne skønhed :-)

    SvarSlet
  3. Skøn skøn lille sag. Jeg får helt lyst til selv at deltage på en loppetur engang. Dejlig smag du har generelt i dine sager.

    SvarSlet
  4. Bestemt en skøn kop! Den er retro på den fine måde :)

    Godt køb!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...