tirsdag den 10. maj 2011

Jeg har lært noget...

Selvom blogland er ved at flyde over af Pakhusberetninger, vil jeg dog alligevel komme med mine betragtninger angående dette storstilede arrangement. For der blev lagret ikke så få indtryk, bekendtskaber, ideer og undrende tanker.
Hvad angår salget, kan jeg absolut ikke klage. Jeg er blevet ganske ko-løs. Alle mine Ko-koner er fløjet ud i verden, og jeg har personligt sørget for, at de endte det helt rette sted.

Én blev købt af en lille pige, der hovedkuls havde forelsket sig i DonSita, som er så god til at danse tango!
Én blev købt af en tegneserietegnende "knejt" som morsdagsgave til hans mor, som samlede på køer!
Én blev købt af en intet mindre end skøn kvinde, som levende kunne sætte sig ind i, at patterne nogle gange hænger udenfor !
Én blev købt af en SÆRDELES velskrivende kvinde, som savnede at tage sig en smøg!
Én endte i hænderne på en usædvanlig skøn keramiker, ser havde den smukkeste indstilling til verden...
Hver og en blev de sendt vel afsted.

Men ud over hvor herlige ko-købere er, lærte jeg en hel del om dette og hint:

- Nogle gange går det alligevel!
- Jeg kan mere, end jeg troede!
- Mine ting HOLDER!
- Mine billeder GØR noget ved folk!
- Mine billeder skaber dialog!
- Mine billeder favner bredt!
- Kunstinteresse har mange ansigter!
- Bloggere er smukkere i virkeligheden!
- Folk tror på mig!
- Har set mig selv gennem købers øjne!
- Har lært hvordan man sælger sine ting!
- Har lært hvordan publikum fanges!
- Jeg formår at sælge mine ting, uden at gå på kompromis med mig selv!
- Et billede ender det rigtige sted!
- Mine billeder inspirerer!
- Mine billeder giver gode ideer!
- Jeg er hamrende stolt over den flotte feedback!
- Jeg er klar til mer´!

Tak for en lærerig weekend!

10 kommentarer:

  1. Dejligt og hører Rikke. Salg giver altid en lidt rankere ryg og blod på tanden til at fortsætte :)
    Jeg glæder mig på dine vegne.
    Kh Christina

    SvarSlet
  2. Du styrer også bare for VILDT, skønne & fantastiske Rikke! Er SÅ glad for at jeg fik hilst på dig ... og glæder mig allerede til vi ses igen - for det gør vi helt bestemt!! :-)
    Og FEDT indlæg! ;-)
    Ha' den lækreste onsdag!
    KRAM i massevis fra Jane

    SvarSlet
  3. Hvor er det fantastisk !

    SvarSlet
  4. Jeg var også en af de heldige der mødte dig og din herlige stand - så med egne øjne interessen for dine produkter. Godt gået Rikke, men jeg har nu aldrig været i tvivl om dine evner. Iøvrigt et meget spændende og alsidigt forårsmarked, hvor der også kunne gøres en god handel.
    Vi ses igen på et andet spændende marked - helt bestemt.
    Kh. Faster

    SvarSlet
  5. Dejligt indlæg :-). Uanset hvad så kan man kun sælge hvis man selv tror på sine produkter. Og det har du sgu bare at blive ved med, for det er nogle fantastiske ting du laver. Er fuldstændig vild med dine køer :-)

    SvarSlet
  6. Suk - bare jeg havde været der - lige midt i al-herligheden og set jer alle sammen i øjnene.
    Og selvfølgelig fik du succes - og selvfølgelig inspirerer du.
    Tak for et dejligt indlæg, Rikke.

    SvarSlet
  7. Rikke - jeg har tildelt dig en award. Håber du vil ta' imod den i den ånd den er givet i. Du kan læse "hvorfor" hos mig. Knus...

    SvarSlet
  8. Det er så fedt, Rikke! Rigtig godt for dig.
    Hyggeligt at se dig igen efter så lang tid. Ja, og lad os mødes en dag, som vi snakkede om, og drikke en kop te og hvirvle videre med tankerne. Det var spændende at snakke med dig ;-)

    SvarSlet
  9. Det var så godt at endelig møde dig. Knus

    SvarSlet
  10. Dejligt indlæg og skønne betragtninger og rig lærdom - keep up the good spirit - for du kan alt det du vil. ...og tillykke med salget.

    Klem

    Mille

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...