tirsdag den 17. maj 2011

Jeg savner...

Mit Atelier.
Det er så længe siden, jeg har været deroppe, og bare givet mig selv lov til at krusse-dulle en hel dag væk. På mange måder er det jo min arbejdsplads. Mit fristed. Mit optankningssted. Bare MIT sted.
Jeg trænger til at få fingrene i malingen igen. Efter at have siddet med en masse små-billeder, trænger jeg til at arbejde med de store armbevægelse igen. Når jeg kigger på min billedproduktion, kan jeg mærke, at jeg gerne vil arbejde et skridt videre. Der skal til at ske noget andet i mine billeder. Kan bare ikke rigtig finde ud af  HVAD.
Så snart chancen byder sig, står den vist på Atelierdag - i en HEL dag.

2 kommentarer:

  1. Det lyder som en rigtig god plan.... en god selvforkælelses-dag ☺

    SvarSlet
  2. Så skal der planlægges og skabes rum for det !

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...