torsdag den 9. juni 2011

Berøringsangst! MIG??!

Også i den grad... Er du vims, hvor er det syret at have dette fine, smukke rum stående til sin rådighed. Det står bare der, klar til indretning. Klar til indtagelse.
Dimse dimse vimse...
Hvad pokker skal jeg putte ind i det, så det rigtig kan komme til at føles som mit? Det skal indtages, skal det!
Mangler egentlig det vigtigste, nemlig et arbejdsbord. Indtil videre må havebordet gøre det ud for det. Men JUBII, det giver mig vel bare en RIGTIG god grund til at gå på loppemarkeder - ikke sandt?

Men foreløbig, har jeg fået slæbt nogle få ting derover:




3 kommentarer:

  1. det ser super dejligt ud!
    Klar til rigtig mange hygge og krea stunder.. NYD DET! NYD DET! NYD DET!
    kh. Mutti

    SvarSlet
  2. Sådan ville jeg også have det. Ville næste ikke nænne at bruge det (når jeg går igang er der maling over det hele). Du skal bare lige tage hul på "første spadestik"....glæder mig til at se mere...

    SvarSlet
  3. Jamen, jeg er da helt sikker på, at "lyset" vil gå op for dig - nu har du jo fået lidt hjælp hertil. Uanset hvad, så er det et skønt sted.

    Pinseknusere fra Faster.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...