mandag den 13. juni 2011

Clean up GiveAway

Så er der ved at blivet ryddet op i gemmerne i anledning af at jeg skal slæbe alle mine sager over i atelieret. Og ud af bunkerne dukkede disse bøger, som jeg bare må sande, ikke vil blive brugt herhjemme hos mig. Og så var det jeg tænkte... måske DU kunne bruge dem! Derfor denne GiveAway.

Reglerne er ganske og aldeles velkendte:
1 lod for en af jeres dejlige kommentare
2 lodder for kommentar + fast læser
3 lodder for kommentar + fast læser + link på din blog.(lån gerne billede)

Der udtrækkes fire vindere, hvor den først udtrukne er førstevælger. Anden udtrukne er andenvælger og så fremdeles!!
Lodderne trækkes d. 1. juli.

9 kommentarer:

  1. To lodder til mig og gerne de lodder der er vindere på :)

    SvarSlet
  2. Jeg vil super gerne deltage med to lodder!

    Kærlig hilsen Clara Gry

    SvarSlet
  3. dejlige bøger, 3 lodder til mig:)

    SvarSlet
  4. Haps haps ... 2 lodder til mig!! :-D Sikken nogle lækre bøger!!(som jeg faktisk ønsker mig allesammen!!) NIIIICE!!

    Ha' en toplækker dag!
    Kram fra Jane

    SvarSlet
  5. Så lækre bøger, deltager gerne med 3 lodder :)

    SvarSlet
  6. Herlig oprydning - deltager meget gerne med 3 lodder

    Tjek også lige min give away: http://mille-designlacamara.blogspot.com/2011/06/galleri-brauner-happy-human-give-away.html

    Klem
    Mille

    SvarSlet
  7. Jeg vil også gerne deltage med 2 lodder (ny fast læser).

    SvarSlet
  8. To lodder herfra også :-)

    SvarSlet
  9. Hallo - jeg når det vist lige. For søren, hvordan har jeg overset den.
    To lodder i hatten.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...