mandag den 13. juni 2011

Det er ikke fordi...

Nej, det er ikke fordi, jeg ikke har noget at dokumentere min Pinseferie med - jeg har billeder i læssevis. Faktisk har jeg omkring 250 billeder af et sommerhus på Mors, som skal redigeres - og det tager sg* liiige en rum tid. Meen se nu her! Der har også været tid til collagerier i Atelieret. Jeg ELSKER - som i EEEEELSKER det sted. Jeg tror, jeg ku flytte ind lige på stedet. Manden min er desuden gået igang med en træterrasse foran atelieret, og så bliver der jo dobbelt hyggeplads - har seriøst overvejet en
artist-housewarming med navngivningsceremoni og hele pivtøjet, for det fortjener da en fejring.

Nå, tilbage til collagerierne. Jeg har Åbent Værksted på mit atelier på Kulturspinderiet i næste weekend (mere herom senere), så der skal jeg jo også ha lidt at vise frem.
Ha en dejlig mandag i fridagens tegn.


3 kommentarer:

  1. Det blir da bedre og bedre med dét nye sted !...fantastico...og skønne nye kreationer også. Vild med farverne :-)

    SvarSlet
  2. Ditto her!
    Er helt vild med farverne. Noget af det flotteste du har vist frem på bloggen.

    SvarSlet
  3. Artist-housewarming !!! Det er da en FANtastisk ide:) PS bog er på vej ;)knuz

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...