lørdag den 18. juni 2011

Hvor blev de af?

En hel dag med Åbent Værksted...men der har sørme ikke været ret mange besøgende. Det var ellers en rigtig fin udstilling arbejdsgruppen havde fået lavet. Men for pokker hvor har det været demotiverende med så få besøgende. Håber virkelig det bliver bedre i morgen. Min lille bitte plads tog sig ellers fint ud. Med (hæklet) lyskæde og det hele. Den skal absolut hjem og pryde det nye atelier. Nå. Men få besøgende betød en masse arbejde, så det har været en kærkommen lejlighed til, at få lavet en masse på mine små collager - og DET er fedt! I like.

6 kommentarer:

  1. Hvisk Silkeborg ikke lå så langt fra Ballerup, så kom jeg !

    SvarSlet
  2. Hep hep!! jeg er på vej.
    Tager lige en loppe / åbent værksted kombi...
    Det ser rigtig hyggeligt ud i din lille hule.
    Kh. Mutti

    SvarSlet
  3. ihh hvor ser det godt ud. Glæder mig til på mandag. Knuzzzz

    SvarSlet
  4. Søde Rikke.
    Hvor er jeg ked af, ikke at kunne møde dig face to face i dit nye atelier i dag. Det var ellers planen, at tøffe en tur til Silkeborg, men aftenen og nattens dansestrabasser har sat sig dybe spor i mit aldrende kadaver, så lige nu har sofaen omslugt min krop i en kæmpe omfavnelse.
    Håber at mødes med dig i øjenhøjde en gang i fremtiden.
    Krydser fingre for større fremmøde i dag.
    Stor søndagskrammer......:D

    SvarSlet
  5. Jeg var der,og det var SMUKT,HYGGELIGT, INSPIRERENDE,KREATIVT,og værd at gæste.
    Synd, der ikke var flere der fandt vej.

    Tak for en dejlig oplevelse...
    Kærlig hilsen Birthe

    SvarSlet
  6. Jeg bliver lidt trist til mode over ikke at kunne komme - men det var en af de weekender du ved, hvor dagene simpelt hen ikke slog til. Ved jo fra tidligere besøg, at det er et smadder hyggeligt sted. Dobbelt ærgelig bliver jeg da, når lyskæden pyntede din stand. Sagde faktisk også nej til en Bon Jovi billet pga. tidnød. Så det var en af de trængte weekender - håber der bliver lejlighed en anden gang. Knus Faster

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...