tirsdag den 28. juni 2011

Jeg har stjålet...

...med arme og ben. Altså Inspiration, forstås ;-)
Må blankt erkende at jeg har kigget hende her over skulderen. Skulle lige lære mig selv, hvordan man gjorde det der med bare at lade tuschen dimse over papiret og lade stregerne bestemme - ligesom da jeg var lille.
Men altså...en øvelse til mig selv. Og det var skønt.
Tak for allestedsværende inspiration, Heidi.

Billedet herunder er til gengæld helt og aldeles mit eget. Endnu et skud på stammen af Projekt Rejsende Bog.
Dette er  blot "bunden". Bagefter kommer al "pynten". Ohh Fryd. Jeg synes, det er et fedt projekt.

4 kommentarer:

  1. Jeg faldt over din blog den anden dag og jeg er helt solgt. Jeg måtte igang med at lege med maling papir og saks, og jeg hyggede mig. Det er lang tid siden jeg har leget med penslerne, men det var rigtig hyggeligt, så 1000 tak for inspirationen.

    SvarSlet
  2. Endnu en gang et indlæg fuld af dejligheder. Tak Rikke!

    SvarSlet
  3. det kribler helt i mine fingre !
    Og jeg tegner ikke engang :-)

    SvarSlet
  4. Det første billede er bare så lækkert! Du kan da virkelig noget!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...