tirsdag den 7. juni 2011

Så STORT TILLYKKE til MIG!

Det er meget, meget sjældent at der går en uge imellem mine indlæg her på bloggen...meen nogle gange er tiden bare ikke til det. Jeg har MALET. Og nej desværre ikke billeder, men derimod mit nye ATELIER!!!
I søndags rundede jeg et skarpt hjørne+1  og i fødselsdagsgave fik jeg ET ATELIER! Hvad giver I? Er det ikke vildt?
Hvad jeg troede skulle være et kombi havehus/drivhus/afslapningshus blev afsløret TADAAA som mit ATELIER!

Så nu skal jeg til at summe over, hvordan det skal indrettes - OhhYEAH! Der skal hygges, skal der!
Og tro mig..mon ikke i løbende vil blive spammet med billede under processen. YIPEE!




11 kommentarer:

  1. det ser super fedt ud!!!! tillykke med dagen og den flotte gave :D

    SvarSlet
  2. Sikke en fed gave...kæmpe tillykke med den og dagen !

    SvarSlet
  3. Et stort tillykke til dig! - er overbevist om, at der kan males STORT i det atelier! Super fedt! - mail følger snarest...

    SvarSlet
  4. Tillykke tillykke. Du er lykkens pam julefis ;-)

    SvarSlet
  5. Er da slet ikke misundelig....næ nej da ;-)
    Tillykke :-)
    Ligger dine elefantbilleder ikke længere på bloggen??

    SvarSlet
  6. Rikke, du ligner bestemt også en atelier ejerinde ;o)...tillykke med den og med dig.Jeg glæder mig til det videre forløb. Kh Lis

    SvarSlet
  7. Tillykke Tillykke, med fødselsdag og fristed. Øjjj hvor er det lækkert. Er det virkelig der vi skal klatte næste gang? :)Kram fra DoodleDiem

    SvarSlet
  8. Tillykke med dagen og sikke en skøn gave! Det var dog godt fundet på :)
    Masser af plads til kreativitet.

    SvarSlet
  9. Tillykke med dagen. Hvor må det være skønt med sådan en gave. :o)

    SvarSlet
  10. Hvor er du heldig, Rikke. Tænk at få sådan en fødselsdagsgave. Tillykke med fødselsdagen og dit nye atelier.

    SvarSlet
  11. Hvor er det bare fedt!
    STORT tillykke :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...