mandag den 4. juli 2011

Tak til de få...Give Away vinderne trækkes.

Omend det er er lidt forsinket, er her de fire vindere af min Clean-up giveaway.
Der var ikke stor rift om de lækre bøger, så med kun NI deltagere, var der gode chancer for at vinde.
Men netop fordi det er trofaste læsere, der har budt ind, har jeg bestemt mig for, at der skal deles små trøstepræmier ud til de sidste fem deltager.
Men her kommer altså først de fire vindere:
1. Vælger er: Lod nr. 20 Anette lyskjær
2. Vælger er: Lod nr. 16 Dorte
3: Vælger er: Lod nr. 11 Elisa With Nielsen
4: Vinder er: Lod nr. 2 Onkel Anne

Stort Tillykke fra mig (og Random. Org)
Så kære Anette. Skriv fluks herinde, hvilken bog du vælger, derefter er det Dorte, dernæst Elisa og sidst men ikke mindst kommer der en bog til Anne med posten.

Og I kære Trøstepræmievindere, hvis I ønsker et lille sommerferiebrev med posten, så skriv jeres adresse til mig i en mail : rikkerojkjaer@gmail.com

7 kommentarer:

  1. Nej hvor lækkert. Glæder mig til at se hvilke bøger der bliver at vælge imellem :)

    SvarSlet
  2. Jubiii Rikke - har jeg virkelig vundet?
    Jeg vælger "Børnenes store legebog" og glæder mig til at se den.
    OG - må jeg lige undskylde min spøgelsesagtige blog. Jeg kan desværre ikke selv gøre noget ved det. Surftown (mit webhotel) er gået ned pga Kbh's vandmasser og jeg venter stadig på, at de får gang i foretagendet igen. Surt, når man selv har en giveaway kørende. Så stay tuned...jeg holder snart åbent igen!

    SvarSlet
  3. Nej hvor dejligt. Jeg tror jeg prøver den der strikkebog, de ser vel nok søde ud, de dyr - sikke et dejlig bog, næsten mit fødseslsår :)

    Sender lige en mail med adressen. Tak for den dejlig give away :)

    SvarSlet
  4. Jubiii! Glæder mig til en overraskelse :)

    SvarSlet
  5. Hm Rikke....har du forøvrigt min adresse endnu, eller skal jeg sende den igen?

    SvarSlet
  6. Hej Rikke.

    Jeg har sendt dig en mail. Jeg har valgt " det store håndarbejdsleksikon ". Glæder mig til at kigge i den :)

    SvarSlet
  7. Håber snart den kommer, er så spændt på at se indholdet :)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...