søndag den 17. juli 2011

The wonder of masking tape

Jeg blev spurgt hvad det er, jeg har dekoreret min skammel med - noget med en småtern. Og kære Anne Mette. Det er den helt fantastiske opfindelse. Masking Tape. De findes i et væld af farver og udtryk. De er temmelig pebrede i pris, og jeg har ikke fundet så mange steder det forhandles - endnu. men det er helt bestemt værd at lede efter, for de giver de mest fantastiske muligheder.
Jeg har købt mine i butikken *T.I.N.G i Silkeborg
Du kan bl.a. købe dem hos ButikNØ online. Hun har et fint udvalg.
Helt bestemt værd at gå på jagt efter.

2 kommentarer:

  1. You learn every day - og det er det fede ved at snuse rundt (tidsrøvende kan det dog osse være :-) ) Havde et par super timer med de to yngste af mine drenge igår, hvor vi malede, stemplede, brugte stencils, rub ons mm på træ-klodser... Fedt at have tiden til det :-)

    Tusind tak for dit svar - og go uge hvad enten den byder på arbejde eller ferie :-)

    SvarSlet
  2. My brother suggested I would possibly like this web site.
    He was totally right. This publish actually made my day.

    You can not imagine just how a lot time
    I had spent for this info! Thank you!

    Here is my web page - best cellulite treatment

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...