søndag den 14. august 2011

At gøre ting færdige!

Her på matriklen har det altid været en stående (og ja: INDRØMMET: FRUSTRERENDE) joke, at jeg ALDRIG kan gøre noget færdigt. (Og her skal i parantes indskydes at det gælder alt lige fra hækleprojekter til uddannelser) Men nu har jeg dælme givet den joke én på sinkadusen og gjort op til flere af mine projekter færdige...og nej...her taler jeg ikke om uddannelserne, dén får i en anden gang. Men derimod nogle af mine ufærdige småprojekter. Og billeder af dem får i en af dagene.
Glæder mig til at vise dem frem.



6 kommentarer:

  1. Hvor er det fint. Har du selv lavet skærmen til farmors lampe?
    Kh. Mutti

    SvarSlet
  2. Må jeg være med den der klub med at have besvær med at tingene færdige. Og er der også en klub for dem som ikke har fundet gennem den rigtige uddannelse endnu?
    Og tillykke med truimfen over de ufærdige projekter- helt umuligt er det ikke;)

    SvarSlet
  3. Hmmm....det kan selvfølgelig være frustrerende med udfærdige projekter, men hvordan kan det være anderledes. Din kreative sjæl sprudler hele tiden med nye tiltag, og døgnet har vel også for dig kun 24 timer ....så noget må altså vente.
    Farmors lampe ser rigtig sød ud - er stoffet samme sted fra?
    Knus Faster

    SvarSlet
  4. Du er ikke alene i verden om den disciplin....ja, jeg nævner ingen navne, men hun begynder med A og slutter med E.....og jeg kender hende rigtig rigtig godt ;)
    Pøj pøj med herlighederne, Rikke.

    SvarSlet
  5. Kære Faster: Det er lige netop dét med de alt for mange ideer...og antal af timer i døgnet...

    Den lille lampe passer så perfekt hjemme hos mig. Skærmen er et 10 kr´s fund i den lokale genbrug - det er vist en aflagt Ikeasag - men den passer perfekt!

    Stoffet med roserne er farmors og ligger klar parat til pudesyning. Har allerede syet en - og jeg er SÅ glad for den. Den pryder hyggestolen i mit atelier.

    SvarSlet
  6. Ser super nice ud :)


    Sommerhilsen


    Henrik
    http://skærmiphone.dk/

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...