fredag den 26. august 2011

Det der med at sy...

...har altid voldt mig voldsomme problemer. Nåle der knækkede, undertråde der filtrede sammen inden det så spolen,  symaskine der gik i hak - gang på gang (uanset hvor pænt, jeg talte til den.)
Men HipHopFaldera. Jeg tror, jeg har knækket koden.
Det der med at sy, er lidt ligesom at male. I hvert fald de småprojekter, jeg har kastet mig over - Der forelægger IKKE noget mønster, jeg duer bare ikke til det. Det skal helst være fri fantasti. Og I guder, jeg fantaserer. Jeg har pludselig fået fornemmelse for mulighederne, og der er lidt ligesom at lave collager på lærred. Dette er bare på stof. Et nyt materiale, men tror på en sær ¨åde, at udtrykket bliver lidt, som når jeg klippe/klistrer.

Og se nu her. Jeg har fået en ide....kan I gætte, hvad det er? Nå ikke? Pyt! Hvis det lykkes mig at blive færdig, skal jeg nok vise frem.

2 kommentarer:

  1. det ser spændende ud, glæder mig at se videre frem:)

    SvarSlet
  2. Jeg er også spændt på fortsættelsen :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...