onsdag den 24. august 2011

En mormorpung

Så blev den lille pung endelig færdig. Et syprojekt der er vokset frem ud af en af farmor gemmer. Hvis ret skal være ret, mener jeg, at det er min faster, der har syet det lille fine stykke. Men eftersom hun kun har drenge, er udsigten til en mormortitel temmelig langsigtet :-)

Så derfor får min mor den lille pung. For hun er nemlig fornem bærer at titlen "mormor".
Så Kære Mutti. Nu håber jeg, du kan li den.



Spejlet herunder er en gammel Ikea-sag med en kedelig fyrtræsramme. Den har fået en omgang decoupage - og den passer perfekt til atelieret.

4 kommentarer:

  1. Hejsa!!
    Hvor er det en fiiin pung, den glæder jeg mig til.
    kh. Mutti. "MORMOR"

    SvarSlet
  2. Kære Rikke - du kan da også få noget ud af alting. Jeg har tænkt så det knager, og jeg tror jeg har syet den til min mormor, altså din oldemor - kan det passe den var på en stor husholdnings tændstikæske?
    Kram Faster

    SvarSlet
  3. Aller kjæreste Rikke den kommer den kommer. jeg er selv blevet forvirret med de bøger, da jeg modtog hele 3 bøger efter sommerferien og først nu har opdaget, at den du skulle have haft i starten af måneden, ligger jeg stadig inde med... sorry sisterlein jeg sender den fluks;)

    SvarSlet
  4. Hej Rikke .....er bare nød til at sige , jeg er vild med dit spejl det er fedt med de farver ;O)kh mette

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...