torsdag den 18. august 2011

Reminder...og kludetæppe

Vil lige komme med en reminder om mine kurser!!
SE MERE HER!




 Og så vil jeg lige knytte et par ord til mit kludetæppe, som jeg viste for et par indlæg siden. Det er et meget simpelt projekt.


Jeg har brugt gamle lagner, dynebetræk, duge, som jeg har klippet/revet i stykker. Ca 3 cm brede. Rullet dem sammen til "garnnøgler". (Jeg har hverken strøget dem eller syet dem - blot rullet dem til garnnøgle)
Og så har jeg ellers bare hæklet, hæklet og hæklet. Man kan både bruge en forholdsvis lille hæklenål (fx str 4) men også en af de helt store. Det kommer helt an på temperament og ønsket udtryk.
Da jeg ikke er den store hæklehaj, er det svært for mig at forklare (fordi jeg er en af dem, der bare gør det, uden at skele til opskrifter og så´n...)

Men altså GOD FORNØJELSE til dem der blev inspirerede :-)

1 kommentar:

  1. Super sødt kludetæppe :)


    Sommerhilsen


    Bent
    http://www.mobilreparationer.dk/

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...