søndag den 4. september 2011

AT BANDE!!!!!

Til de sarte ører vil jeg advare om, at jeg i de næste linjer, vil bande som en havnearbejde...

HELVDE OG SGU OG FORFANDEN OG PISSELORTE TYVEKNÆGTE!!!

Vi har haft indbrud her i weekenden. de har stjålet ALT, hvad der var af værdier: Fjernsyn, computere, dvd'er, mit elskede kamera, arvesmykker, min mands dyre værktøj...ALT, hvad der har en værdi på det lyssky marked. Så ud over en masse banden, lyder der også lidt snøften. For det er sgu bare for trælst.

Så det næste stykke tid, vil der ikke komme mange opdateringer herinde. Vi har nemlig ikke noget at skrive det på. Og det eneste der skal skrives de kommende dage, er lange lister over alle de stjålne sager.

FUCK og PIS!

14 kommentarer:

  1. ÅH NEJ!!!!!!!!!!!!!!! Det er nok vores allesammens mareridt, du der har oplevet!

    Og det er absolut TILLADT at bande ALT hvad man kan!!! ( = undtagelsen der bekræfter reglen ;-))

    Ved slet ikke, hvad man skriver i en sådan situation, fordi... "pøj-pøj med det" el. andet i den retning gi'r jo ikke rigtig nogen mening!

    Så... jeg sender blot en masse gode tanker din vej!

    //Lisbet ♥

    SvarSlet
  2. Ja, jeg kan sgu godt forstå du bander! Vi har selv prøvet at have indbrud, mens vi lå og sov, og jeg var også bare SÅ vred...og trist og utryg.

    Håber arvesmykker og alt andet af personlig værdi dukker op! De andre ting kan heldigvis erstattes, selvom det virkelig ER noget pis!

    Knus

    SvarSlet
  3. Det er jo ganske forfærdeligt - det kan slet ikke beskrives med ord det I går igennem lige nu og her.

    Varme tanker og håber noget af det trods alt dukker op igen.

    SvarSlet
  4. For satan hvor træls !! - har selv prøvet det 2 gange indenfor 6 år. Så fik vi alarm og ingen indbrud siden. Men skide irriterende at få en ekstra udgift hver måned, bare for at beskytte sine ejendele...

    SvarSlet
  5. Ej hvor øv, du må gerne bande, og endda meget højt, men du må også gerne græde hvis du har behov for det, man bliver bare så ked af det, hvorfor skal fremmede mennesker, gå rund i ens bolig når man ikke er hjemme. Man bliver bare så ked af det. Jeg har prøvet 2 gange. og nu har vi fjernet at alt hvad der har værdi, og fået bankbox.

    Håber du kommer over det.

    klem

    SvarSlet
  6. Nej øv, det var da en ubehagelig oplevelse...Håber ikke det er alt for slemt det i har mistet...

    SvarSlet
  7. Nej Rikke! Det er jeg ked af at høre. Sikke noget. Kan godt forstå du bander -og snøfter. Mange kærlige tanker Jane

    SvarSlet
  8. FUCK, folk der ikke ka`holde snitterne for sig selv!
    ØV ØV ØV ØV ØV !!
    Kh. Mutti.

    SvarSlet
  9. Ja så er det helt i orden at bande. Øv ,hvor er de altså tarvelige .

    SvarSlet
  10. Det er jeg virkelig ked af at høre! Håber at de bliver fanget, og straffet, og at I får jeres ting tilbage, især det med affektionsværdi... Mange tanker herfra...

    SvarSlet
  11. NAAAAIIIIII for SA... da, hvor er det klamt. Der er bare ikke noget værre. Mange varme kram sender jeg til dig og dine.

    SvarSlet
  12. Åh nej, Rikke. Jeg ved simpelthen ikke, hvad jeg skal sige til det. Sikke et chok det må ha' været.
    Tænk, at man ikke engang kan føle sig tryg og sikker i sit eget hjem. At nogle kan finde på at bryde ind og rode rundt i andre folks hjem og personlige sager. Tanken gi'r mig mareridt.
    Kære Rikke, jeg ville også bli' tordnende gal og ked af det, hvis det var mig.
    Håber politiet kan finde frem til de skyldige...jeg mindes forøvrigt, at min søn fik stjålet computer engang, og fandt frem til den igen - noget med at søge på IP adressen, der lokaliserede bopælsadressen!!!!

    SvarSlet
  13. Jeg skriver for at fortælle dig at jeg hermed har tildelt dig en blogaward. Du kan se mere om det her:
    http://designlacamara.blogspot.com/2011/09/har-faet-en-dejlig-blog-award-with.html

    Be Happy Mille

    SvarSlet
  14. Nej, mand hvor er det træls for jer. Men bliver helt amputeret, når sådan noget sker.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...