torsdag den 8. september 2011

Billedløs

Først et tusind tak for de mange tanker, der er kommet min vej mht det (PISSELORTEÅNDSVAGE) indbrud sidste fredag. Lige pt laver vi lister - og lister - og endnu flere lister over alle de mange ting, som efterhånden dukker op i vores hoveder over ting, der mangler. Det er jo vildt, hvad de har nået at få med sig. Aller værst er det med alle mine arvesmykker. Noget jeg altid har værnet om med stor stor kærlighed. Ting der VIRKELIG har betydning for mig, er nu VÆK. Og én ting er, hvordan man efterhånden kommer i tanke om den ene ting efter den anden. Noget helt andet er, at værdisætte minder. Ja, jeg spørg bare - hvordan er det lige, man gør dét?

Anyways. Der laves lister. Altså!
Men der laves altså også lidt andet -lidt krea bliver det til. Men pokker ta mig, om jeg kan vise jer nogen af tingene...næe for mit kamera er væk. Ligeså er min computer, så jeg den vej kunne finde frem til et par gamle billeder at lægge ved dette indlæg.

Så nu siger jeg bare et piiip, så I da kan høre, at jeg er i live. Og så må I have billederne til gode til en anden gang. For jeg skal dælme ud og købe nyt kamera, skal jeg. Og jeg overvejer stadig hvorvidt, jeg kunne kreere en fix lille taske til at spænde fast om halsen - med hængelås og deslige. Og med en elektronisk cencor connected til vores store køter af en hund herhjemme, som kunne komme og bide nogen i røven - hvis NOGEN skulle få lyst til at tage et kamera, der bare ligesom ikke var deres eget!!!

4 kommentarer:

  1. Stadig hidsig og vred :-D - forståeligt.
    Og intet kan erstatte minder eller ting som har affektionsværdi.

    Det skal nok lykkes det hele, men det I har været udsat for foretager sig bare ikke over en nat.

    SvarSlet
  2. Det er virkelig noget øv med de ting der er væk. Bare det at vide der har været nogen inde i dit hjem som ikke har haft en invitation.
    Ja og så at være billedløs. Du er da næsten handicappet.
    Jeg er også billedløs på min blog pt. Så gider ikke at lave indlæg. Min oplader er blevet pist borte så kan ikke overføre billeder til min computer :-(

    SvarSlet
  3. Hvor jeg føler med jer - ikke nok med at uerstattelige ting er væk, men man føler sig også intimideret.

    For et par år siden, lånte jeg en "tyveri-kuffert" på politistationen (Operation Mærkning fra Det Kriminalpræventive Råd). Den indeholdt markerpen, mærkater m.m., så man kan mærke alle sine ting. Og mærkaterne sætter man på døre og vinduer, så tyven ved, at tingene er mærket og derved svært omsættelige. Måske var det en ide, fremover?

    SvarSlet
  4. I have sympathy; theft is very intrusive...

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...