søndag den 30. oktober 2011

BigBoostCreativity


i Fredericia.
Den vildeste omgang kreativitet mast sammen i mange mange stande, med mange, mange, MANGE mennesker, der kaglede, summede og sugede til sig af al kreativiteten og farverne.

Kom afsted med dig, hvis du har den mindste mulighed i dag. Messens sidste dag. Jeg tog gerne afsted igen, for liiige at få det sidste med. Nu er problemet bare, at jeg slet ikke kan finde tiden til alle de lækre projekter, jeg kunne tænke mig at komme ignag med.


2 kommentarer:

  1. En rigtig hyggedag, tusind tak for, at du lokkede din gamle Mutti med.. håber jeg også har lagret noget kreainspiration.. :0)
    Kh. Mutti

    SvarSlet
  2. Åh var du der også, Rikke?
    Ville så gerne ha' mødt dig, men måske var vi der bare ikke samme dag?

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...