onsdag den 19. oktober 2011

Kaffe - i spandevis!

I dag vil jeg drikke kaffe. Spandevis.
Min ugentlige fridag er gang på gang blevet inddraget til MEGET praktiske gøremål. Og hvis jeg skal være helt ærlig, er denne onsdag også i FAREZONEN. Med et dobbelttøseværelse, der skal have den sidste finish inden tøserne kommer hjem fra deres respektive forældre, oprydning, omrykning af tøj og tøsesager, kunne jeg meget meget nemt komme til at gå igang med den helt store omgang. Men jeg øver mig, som i ØØØØVER mig, i at lade være.
Har allermest lyst til at hælde kaffe ned. Lave mærkelige og ganske ubrugelige kreadimmere, og stirre ud i luften til den super fede lydbog, jeg er igang med. Kan mærke at alle To Do´sne begynder at stå i kø.

What to do next?
Jo det skal jeg sige dig: KAFFE!

2 kommentarer:

  1. Jeps, kaffe må vi ha`
    kh. Mutti

    SvarSlet
  2. Jeg har også drukket alt for mange i dag - sender dig en skål, når jeg gør det igen imorgen ;-)
    Kh, Mette

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...