mandag den 7. november 2011

Deltag her

i min skønne GiveAway.

Jeg trængte til et indlæg her på bloggen med lidt "lyserød-lækker-kulør". En GiveAway, tænkte jeg!! Så hermed har du chancen for at vinde en Amy Butler original syopskrift på disse superskønne chelsea bags - man kan lave de fineste variationer...ikke mindst lyserød;-) og oveni hatten får du et af mine pink/orange klippeklisterbilleder incl. ramme. (Billedet måler A5 størrelse)

Vinderen trækkes d. 7 dec


Reglerne er selvfølgelig "same procedure as last year"

1 lod for kommentar
2 lodder for kommentar + fast læser
3 lodder for kommentar + fast læser + link på din blog

Så kom frisk kom glad og gør din mandag lidt lækkerlyserød.

37 kommentarer:

  1. hvor er det fint, med på 3 lodder:)

    SvarSlet
  2. det ville jeg da gerne vinde, er med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  3. Det ville være dejligt at vinde, så 2 lodder:)

    SvarSlet
  4. Jeg er da med på 3 lodder Rikke.

    SvarSlet
  5. Skønt, jeg må da helt sikkert være med på 3 lodder.

    SvarSlet
  6. Jeg er med 3 lodder til denne skønne give away :)

    SvarSlet
  7. Lækkerlyserød det kan vi li'!!!
    2 lodder til mig, takker.
    www.janelerche.dk

    SvarSlet
  8. hapser 2 lodder :)
    mail: heno26@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Jeg smidder straks to lodder i puljen :)
    Kh Tina

    SvarSlet
  10. Det er da vidst lidt tid siden jeg har været på besøg herinde! Du har jo helt lavet om på bloggen - det er blevet flot!

    Jeg vil gerne være med med et enkelt lod, tak!

    SvarSlet
  11. Jeg vil rigtig gerne være med på3 lodder.

    SvarSlet
  12. Hej
    Jeg vil gerne være med med 1 lod.
    Mail: cecilie-worm@hotmail.com
    KH Cille

    SvarSlet
  13. Ser så flot ud. Jeg tager 2 lodder. Tak.
    Hilsen
    Ann Dorthe
    (anndorthe69@gmail.com)

    SvarSlet
  14. Lækkert !
    Jeg har en svaghed for lyserød- så jeg er med !
    To lodder- mange tak :-)

    SvarSlet
  15. Jeg snupper 3 lodder :-)

    SvarSlet
  16. lækkert !

    vh stephanie
    agf-fanen@hotmail.com

    SvarSlet
  17. Så fint... Jeg er med på 3 lodder :)

    SvarSlet
  18. 2 lodder til mig (gerne 1 lod med gevinst)

    tusneldada@yahoo.dk

    SvarSlet
  19. Spændende blog du har her... glæder mig til at følge med...
    2 lodder til mig... krydser fingre...

    SvarSlet
  20. Ih hvor spændende! Vil gerne deltage med 3 lodder :)
    Har linket til din give away HER

    SvarSlet
  21. 3 lodder tak - Gerne af den slags hvor én af dem er vinderloddet. ;)

    Eeyorenyk
    www.cautious.dk

    SvarSlet
  22. Hej sikke en dejlig give away jeg vil gerne have 3 lodder tak :)

    tag et kig forbi min advent give away og få mulighed for at blive en af de 4 vindere her :

    http://chhans-tegneblog.blogspot.com/2011/11/advents-gaver-til-min-trofaste-lsere.html

    SvarSlet
  23. Nøj altså! Den vil jeg rigtig gerne vinde!
    Jeg er med på 3 lodder...

    SvarSlet
  24. sikke fin give away.. jeg deltager gerne med 2 lod:0)
    KH iben

    SvarSlet
  25. Nøj , jeg skal bestemt deltage med 2 lodder. mange hilsner fra Joan M

    SvarSlet
  26. Hvor fint :D
    Et lod til mig tak :)

    SvarSlet
  27. Jeg sender helt klart et målrettet lod efter en Røjkjær original!!!

    SvarSlet
  28. Ja tak Rikke - 3 lodder til mig.

    SvarSlet
  29. Ingen blot så jeg må nøjes med to. Og krydsede fingre

    SvarSlet
  30. Jeg er med på 3 lodder :) Vh Dorte

    SvarSlet
  31. Jeg vil meget gerne være med på et lod :)

    SvarSlet
  32. Hej Rikke - her vil jeg gerne være med på 2 lodder. KH Lisbeth

    SvarSlet
  33. så nu kan jeg ikke gøre andet end at kryssre alt ...... er da helt tosset med dit lille billede ;O)

    SvarSlet
  34. Jeg kan vist lige nå at være med:0)
    2 lodder til mig, tak.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...