torsdag den 3. november 2011

Hvem har taget ...

MIT KRUDT!!!!

Altså krudt som i energi, forstås!
Min ellers rigtig udemærkede fridag blev igår inddraget af den ondeste fladhed i væsen af en gang influenza. Og ja, jeg er på den igen i dag. Med risiko for at lyde MEGET ynkelig, trænger jeg bare så meget til at komme ud og løbe stærkt - få energi i kroppen igen.
men der er Nix og Nul. Sidder bare under min dyne og pivfryser, varmepuden på max, hver en muskel er øm, tænderne klaprer og øjnene virker som om, de snart popper ud af hovedet på mig.

Jeg skal fandeme bruge noget krudt. NU!!

4 kommentarer:

  1. Det er synd for dig - håber du snart må få ny energi - måske et varmt bad og en god suppe bagefter.


    x
    m

    SvarSlet
  2. ØV ØV, med træls på... :0( ... det er da en sejlivet ting du har raget til dig..
    Kæmpe trøsteknus herfra..Mutti.

    SvarSlet
  3. Ja, det er absolut det mest åndsvage tidspilde ever.
    godt med trøsteknus fra Muttien og den står helt bestemt på suppe til aftensmad - ja den gør!

    SvarSlet
  4. Kære Rikke,
    god bedring! Jeg har været i samme båd. Jeg var så trær af at være sløj, trær og småsyg, så jeg har været ved homeopat, og ved du hvad. Jeg er slet ikke så træt mere :-) Nogle gange kan det betale sig at gå en anden vej. KH. Viola

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...