lørdag den 10. december 2011

DIY engle

Her kommer en DIY på mine klippe-klister-engle.


Du skal bruge:
Forskellige dameblade.
saks, lim, mønstret papir (til bagside)
lamineringsmaskine/lamineringslommer
forskellige tuscher
evt pyntebånd, glimmer, pallietter.
snor til ophæng.



Ha et par gode blade parat. 
Find en menneskefigur/barnefigur og klip den detaljeret ud.

Find derefter motiver som kan gøre det ud for glorie, vinger,
tøj osv.
Brug fantasien.

Prøv at sætte tingene på. Forsøg dig frem.

Når du har fundet ud af hvordan tingene skal sidde,
limer du dem fast.

Lim englen og pynten fast på bagsiden af mønstret papir.
På den måde får du en fin bagside, når englen er færdig.

Dekorer til sidst englen med pynt, tusch lige som du lyster.

Derfter lamineres englen.

Og den er nu klar til ophæng.
Påmonter en snor og evt en perle eller to.

Og så har du din helt egen personlige klippe-klister-engel.





14 kommentarer:

  1. Ha de er virkelig sjove. Tak for fin inspiration :-)

    SvarSlet
  2. De er bare så skønne Rikke ;o)

    SvarSlet
  3. De er altså så specielle, så finurlige og skønne at jeg MÅ prøve. Og nu er det dejligt nemt at gå igang med din DIY i baghovedet. Tak...

    Var ikke lige logget in, men det er ffluwer.blogspot.com ;-)

    SvarSlet
  4. Hej Rikke. Tak for din hilsen på min giveaway. Jeg skulle hilse dig igen fra Rasmus :)

    SvarSlet
  5. Hvor ER de FANTASTISKE!!!!

    SvarSlet
  6. Mega fed ide!
    De er meget flotte :-)

    SvarSlet
  7. Hold op, hvor er de helt igennem skønne. Tak for inspiration!

    SvarSlet
  8. Tak for dejlig inspiration. De er super skønne dine engle.

    SvarSlet
  9. De skal prøves, hvor er de bare skønne. Tak fordi du deler:0)

    SvarSlet
  10. Jeg er totalt vild med dine engle.... Melder mig straks som fast læser.

    Jeg holder kreaweekend i Fredericia i denne weekend, hvis du har lyst at være med. Har desuden en Give Away igang.

    God torsdag ....

    SvarSlet
  11. Ej, hvorfor havde jeg ikke set den? Nå, det må blive til julen i år...

    SvarSlet
  12. Ja hold nu op de er skønne, der vil også blive lavet sådan nogle hos mig i år!

    SvarSlet
  13. De er godt nok skønne :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...