torsdag den 15. december 2011

Gi et TIP

Jaja...måske er informationsstrømmen fra denne blog ved at blive lidt ensformig. Men det er altså svært at variere indholdet, når ens verden for størstedelen består af varmepude, penicilin og dyner igennem så lang tid. Men anyhow. I dag vender jeg den om, og spørger nu dig, kære læser:

Hvad er dit ultimative Forkæl-dig-selv-sundheds-tip?
Hvad gør du af små hverdagsting, der holder immunforsvaret på toppen, energien rullende og humøret lækkert?

Er det den gode kop kaffe om morgenen inden ungerne står op? En løbetur? En god bog? Ugens musikoplevelse? Et super helseagtigt kosttilskud? En time i telefonen med veninden????
Vil du dele dine guldkorn?

Ha en dejlig dag.
RikkeRøjkjær

4 kommentarer:

  1. Uha Rikke, nu har jeg sørme også skræntet med snot og hoste og "opnået" at være på penicillin de sidste 2 måneder, så et sundhedstip fra mig er måske ikke lige sagen. Men vil godt skrive, hvad der gør mig GLAD og får mig til at føle mig ubeskrivelig LYKKELIG.....sætter tit glad musik på, enten sammen med børnene eller alene, og danser og synger til det. Egentlig er det lidt grænseoverskridende sådan at "skabe sig" hihi - lærte det på et selvudviklingskursus hos Majbritte Ulrikkeholm for snart 3 år siden - men vi bliver ALLE så glade af det herhjemme.....

    SvarSlet
  2. Ej hvor træls med al den sygdom. Men svare på dit spørgsmål kan jeg ikke - kunne jeg det, var jeg en holden kvinde. Jeg og gemalen indtager en Jægermeister hver aften inden vi går i seng her i efterårs- og vintermånederne. Det kan holde de fleste baciller fra døren.
    Orker du, ring endelig - det kunne være mega hyggeligt. Rigtig god bedring. Knus fra Faster

    SvarSlet
  3. Rettelse - har altså ikke været på penicillin i 2 mdr.....fnis....men skræntet.

    Og og....RIGTIG GOD BEDRING - KAN DU SÅ SE AT BLIVE RASK TIL JUL:-)))))

    SvarSlet
  4. En the-variation; - Hæld en god sjat baileys i - the er ikke længere værd at drikke uden....og drukket af en særlig lækker kop, der varierer fra dag til dag efter humør (alt fra kongeligt porcelæn til genbrug til homemade kan bruges...) er det intet mindre end FANTASTISK! God bedring!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...