mandag den 12. december 2011

ikke mere te

Som nogen måske ved, er jeg en MEGET inkarneret kaffedrikker. Jeg ELSKER kaffe. Men de sidste tre uger har den stået på te, da kaffen bare har smagt frygteligt - piv. Sygdom og kaffe, du'r bare ikke sammen.
Men ak. Noget varmt skal der til. Så jeg har drukket TE!!
Og jojo, det går vel an, men lidt afveksling skal der til, så jeg måtte kigge dybt i skabet og fandt sørme noget kakaopulver i en meget utjekket, brun bøtte.


ja ja. lidt pynt skal der vel være...*hooost*, når jeg nu alligevel skulle ha den stående fremme, gør det vel ikke noget at det pynter, vel?

3 kommentarer:

  1. Stakkels dig- du må virkelig være syg, når du er nød til at drikke the !
    :-)
    Jeg elsker kaffe og kunne ikke forstille mig at undværre min morgenkaffe. The er fint i løbet af dagen.

    SvarSlet
  2. Rigtig god bedring - kender godt det dér med, at man slet ikke lyster kaffe, når man er syg. Er én af dem, der nærmest har været syg de sidste 2 måneder:-( Surt. Men du formår da at se lyst på det alligevel, ved at sætte kulør på kakao-bøtten:-) Det ser super ud:-)

    SvarSlet
  3. Måske kaffe og sygdom ikke går sammen, men også jeg er en kaffedrikker om en hals...og hvis jeg skal drikke te... uha uha da da. Fint dåsepynt, anyway!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...