lørdag den 10. december 2011

Når manden slippes løs...

Her hjemme har jeg den julepyntningsfilosofi at alle skal have lov til at pynte op med dét, de synes er allervigtigst for deres julestemnings velbefindende. Så herhjemme hersker absolut ingen tjekket farveafstemt boliglivslækker juleindretning.

Også Manden Min har (heldigvis) en mening om julens indhold - og det betyder kravlenisser i massevis, og jeg indrømmer blankt, at jeg er begyndt at holde af de små kræ.

Alle ungernes julekreationer stilles frem og hænges op. Så der skal ikke meget fantasti til at forestille sig, hvordan tingene ser ud hjemme hos os.
Men fred være med det. Det bliver jo jul uanset hvad. Og endda af den hyggelige slags. Dét lover jeg.




1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...