onsdag den 7. december 2011

Vinderen er fundet.

Min Give Away er nu løbet af stablen og med hele 90 lodder i puljen, blev Manden Min sat til at agere Lykkens Pamfilius.
Og det gjorde han skarpt og nøgtern: NR 61 (og hvorfor nu det, spurgte jeg. "Jo, der dimsede en mand rund i et indslag i Tv-Avisen, der havde en trøje med tallet 61 påtrykt på t-shirten.", svarede han (jaja, når man spørger - får man svar.)

Og bag lod nr 61 var
anndorthe sagde ...


Ser så flot ud. Jeg tager 2 lodder. Tak.
Hilsen
Ann Dorthe

Så kære Ann Dorthe tillykke med denne lille ekstra julegave. send mig fluks din adresse til rikkerojkjaer@gmail.com så jeg kan sende dig en lille gave.

3 kommentarer:

  1. Hehe sikken en begrundelse for det nummer :-)

    SvarSlet
  2. hihi "Bingobango" stemning ......og tillykke til Dorthe ;O)

    SvarSlet
  3. Ej, hvorfor gik jeg glip af den her skønne give away. Er sikke på jeg havde vundet hvis jeg havde været med ;) Stort tillykke til Dorthe

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...