tirsdag den 10. januar 2012

Åh nej - den KRADSER!!

Dette skulle være en stor hyldest til min egen landvinding indenfor færdiggørelse af ikke mindre end et STRIKKEPROJEKT!!!!
Pavestolt er end ikke dækkende for den følelse af, at have strikket en trøje til Ludvigen færdig.

Men ak og suk. Efter at have haft trøjen på i ti minutter var knejten - den godmodige Ludvig, helt rød om halsen af at gå og klø. Og pludselig fik jeg et flash back til barndomstider, hvor min mor med meget overtalende stemme, forsøgte at få mig i en hjemmestrikket trøje der kradsede ;-)
Så af med trøjen igen.
Meeen... det ændre jo ikke ved det faktum, at jeg rent faktisk fik den FÆRDIG - og blev tilfreds - og efter OPSKRIFT (og sådan nogle kan for mig ligesåvel være russisk!!!)

Jojo. Så om den kradser eller ej. Her er den!



God dag til folket derude i blogland.

6 kommentarer:

  1. Nej, hvor flot - men fortvivl ikke. Du må på udsalg og købe en lækker bomuldsbluse med rullekrave til knejten. Så kan den hjemmestrikkede bruges ugen gener.
    Dejligt at se, at du er på banen igen.
    For de fleste er tiden knap, så heller ikke jeg fik en hjemmehæklet flagranke produceret til mig selv. Men det kommer nok. Knuz Faster

    SvarSlet
  2. Du skal være stolt! Flot gået (og strikket) - jeg er selv typen der giver op når jeg ser en opskrift, du gav dig i kast med det. Godt ggået! :)

    SvarSlet
  3. Ka du ikke bare sige at det er en "Lunte bluse"
    ;0) ... ellers GODT GÅET Rikke.
    Kh. Mutti

    SvarSlet
  4. hihii mutti. Lige præcis. Den mangler jo bare striberne :-)))

    SvarSlet
  5. Hæ hæ Rikke, husker TYDELIGT da jeg var lille pige, og jeg blev tvunget ned i et par kradsende strømpebukser eller trøje.....uuuuffff hvor jeg nærmest hylede. Og jeg har det faktisk også sådan den dag i dag, at det ikke må sidde for stramt, hvis det er noget garn, der har tendens til at kradse.
    Men hvor er du dog sej selv at have strikket sådan en flot sag:-)

    SvarSlet
  6. Hvor er det dog synd for den fine cardigan. Jeg husker selv hysteriske anfald over at blive tvunget i kradsende strikketrøjer.. heldigvis! For så begår vi da ikke samme fejl med vores unger... også selvom der er brugt mange timer på den ;)
    Kh Line

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...