fredag den 6. januar 2012

DIY armbånd

Hæklet armbånd


Du skal bruge:
Hæklet armbånd i den bredde du ønsker. Garn til hæklet pyntekant. Garn til "broderi". Elastiksnor. Knap.


Hækl pyntekant.

Så armbåndet ser således ud.

Mål elastikken ud, så den lige når rundt om håndleddet.
læg elastikken dobbelt....


...og sy enderne godt fast på bagsiden af armbåndet.

Så ser armbåndet sådan ud!


Sy knappen fast på forsiden.

Denne knap kunne presses igennem armbåndet,
og kan hæftes på bagsiden.

Her ses hvordan elastiiken føres rundt og bruges som lukkemekanisme,
når den fæstnes rundt om knappen.


Her ses armbåndet færdigt.


Pynt evt med broderi.




God Fornøjelse.

9 kommentarer:

  1. Øv Rikke jeg kan ikke se billederne. Bare et rødt kryds og så den tekst som hører til hvert billede :-(

    SvarSlet
  2. Kære Rikke
    Jeg kan sagtens se billederne og hvor er det bare et flot armbånd og fin vejledning - tak
    Knus herfra

    SvarSlet
  3. Nu håber jeg allemand kan se billederne...Dét skulle jo gerne være en del af DIY-fornøjelsen, ikke?
    :-)

    SvarSlet
  4. Jeg kan se billederne nu :-)
    Tak for fin DIY .

    SvarSlet
  5. Dejligt at du er "på banen" igen...håber det er tegn på at du er ved at være rask og har snuden oven vande igen: du har dælme ellers haft en sølle vinter... det bedste til dig..
    Kh. Mutti..

    ( jeg kan snildt se både billeder og tekst)

    SvarSlet
  6. Hvor er det fedt! Og fantastisk DIY! Må jeg linke til det på Farmorfabrikken? Jeg har nemlig netop lige lavet et indlæg om at knytte armbånd og ville elske også at kunne vise dette :) Go' weekend!

    SvarSlet
  7. Hvor er det bare fint! Skøn detalje med den store knap!

    SvarSlet
  8. iiihhh det armbånd har jeg set og måske du kan lære mig det på tirsdag:-) :-) Kh Annette

    SvarSlet
  9. Hvor er det en fed måde at lave armbånd på! :O

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...