lørdag den 14. januar 2012

DIY

Dette indlæg er såmænd bare et godt tip fra mig til dig.



DIY

VERDENS NEMMESTE LAGKAGE

Du skal bruge.
lagkagebunde (og nej! jeg bager ikke selv), 1 pakke "rutebiler" (du ved, de der chokoladekyskager formet som små rutebiler - børn ELSKER dem), ½ L piskefløde, 1 tsk vaniliesukker, evt. glasur til pynt.

  1. Knus rutebilerne godt (og her kan børn med FORDEL sættes i arbejde - husk lige at putte dem i en plastikpose mens de knuses, ellers indhylles hele køkkenet på magisk vis i kyskagestøv)
  2. Pisk fløden
  3. Vend de knuste rutebiler og vaniliesukker sammen med fløden
  4. Fordel massen imellem lagkagebundene
  5. Pynt evt med mere flødeskum og/eller chokoladeglasur på toppen.
  6. drys rester af rutebilerne på toppen.
VÆRS'GO!!





 


3 kommentarer:

  1. Jeg plejer at lave den med abrikos-, appelsin eller solbærmarmelade også... altså en lidt syrlig eller kraftig marmelade, som kan give kagen lidt syre eller bærsmag... Det er også rigtig godt... og så plejer jeg at lave så meget rutebilskum, at jeg kan smøre noget af det ovenpå og på siderne... det er guf...

    Jeg plejer ikke at putte ekstra sukker eller vanilje i... det plejer at være sødt nok... hi hi...

    SvarSlet
  2. Det lyder egentlig også lækkert!
    God søndag...Helle:-

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...