lørdag den 21. januar 2012

Når børn er smukkest.

Når man som jeg, har en meget perfektionistisk pige, er der noget helt fantastisk i at se hende opslugt af et tegneprojekt, som folder sig ud på papiret uden cencur af damen selv. Med mors allerbedste materialer og tøsens fantasi fremkommer der smukheder på papiret som hendes mor ELSKER.




************************************
Nå ja. Så har jeg lovet denne blogger at hjælpe med at finde svaret på et rigtig godt spørgsmål.

Håber du kan hjælpe hende med et godt svar. For hvordan er det lige, vi får trukket nogle læsere ind på vores blogs. Vi vil jo så gerne dele og høre andres meninger. Og det er altså nemmest, hvis der er nogen derude på den anden side af skærmen, ik? Så ta lige et smut forbi.







3 kommentarer:

  1. Har været et smut forbi, dejlig blog :o)
    det er netop sådan det kan gøres, du fortæller at hun er der og vi kigger, bingo en ny læsere :o)
    Ha`en dejlig dag

    SvarSlet
  2. Sikke mange og fine ting hun får med , jeg er helt vild med den blå farve hun har lagt helt op af hendes tegning .
    ...........og selv tak for dine beskeder på min blog , SKØNT , jeg syntes stadig alt er nyt og lidt svært men men det kommer ;O)

    SvarSlet
  3. I LIKE !!
    En skøn streg hun har, vores, ALLERDEJLIGSTE "tøsebarn" ..

    ville elske at, afmontere det der perfektions gen .. for det er jo skønt det hun laver.

    kh. Mutti

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...