tirsdag den 31. januar 2012

SÅ GÅ DOG I SENG!!!!

Klokken er nu 21:23 og sidder her og flimrer. BUrDE gå i seng. Har haft to max pakkede dage på arbejde, hvor samtlige 40 børn absolut mente, at netop DE var den allervigtigste og derfor råbte højest, blot for at fortælle om en rød plet på lillefingeren, eller lille Bennys vovse godt kan lide rugbrød - nogle gange/////  Med perleplader og dertilhørende neon perler flyvende om ørerne på mig, et varmt strygejern i den ene hånd, og den anden hånd fri til at servicere de højtråbende børn efter tur, så har jeg kigget længselsfuldt efter min onsdagsfridag, som jo på det nærmeste altid ligger lige om hjørnet. Men SURPRICE: Fridag: INDRAGET !!!! Og nej, ikke af jobbet, men af et stk meget sølle lillepige, som bare har kastet op i en lind strøm, siden jeg kom hjem. Hun er grå-bleg i hovedet. Og hun skal helt klart max-nurses hele dagen i morgen.  That's for sure! Og samtidig kan jeg jo også ta mig lidt af manden, som på det nærmeste minder om en døende indianer, sådan som han kryber væk og under dynen - ganske lige så bleg som datteren min. men han skal da også ha lidt service. Mindstemanden er dog friskere end en havørn - og det kan vi li' :-) Omend man med pessimist-brillerne på godt kunne komme til at tænke, at det nok er hans (læs: vores) tur indenfor de nærmeste dage...

Men ved i hvad: jeg gider sgu ikke gå i seng lige nu alligevel... for kaffen smager fantastisk, og selvom jeg fornemmer en skummel lugt af opkast et eller andet udefinerbart sted fra, så tager jeg mig sgu en halv times surfer på nettet og drømmer mig væk til en fridag!

Sov godt derude.

2 kommentarer:

  1. Jamen, nu må det da være vedtaget: Altså .... du indtager en Jægermeister hver aften til at jage diverse baciller væk med. Vi kan ikke have, du ligger på langs i tide og utide.
    Rigtig god dag - og god bedring med din skrantende indianerfamilie. Knuz Faster

    SvarSlet
  2. ØV ØV ØV , hvor træls med sådan en omgang,men de er da mega heldige med at, du har fridag
    der er jo ikke noget bedre end at blive forkælet og passet når man er sløj...


    Så ved de også, hvordan man gør, hvis du sku`blive ramt.. ;0)

    Håber du går fri!!!!

    Knus, Mutti

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...