torsdag den 16. februar 2012

ATC

Gårsdagens fridag blev brugt i atelieret. Der var lige nøjagtigt plusgrader og solen stod på en flot blå himmel. Det varmede igennem de store vinduer.
Fik lavet nogle "gamle" kort færdige og nye opstod.

Kan se at der er flere af jer, der gerne vil være med til bytteriet. På ATC's hjemmeside står der de mere præcise regler for kortene. Og ellers vil jeg blot opfordre jer alle til at sprede budskabet.
Jeg har oprettet en side her på bloggen, hvor jeg løbende vil ligge mine byttekort ind.
Hvis I er interesseret, laver jeg gerne en link-liste med de af jer her fra Blogland  (og selvfølgelig andre faste læserer og bidragydere), som er med på byttereiet. Skriv blot til mig: enten som kommentar eller på min mail: rikkerojkjaer@gmail.com



(Privat)


(Dén med den Gule blomst er reserveret
Den med den orange stjerne ligeså)

5 kommentarer:

  1. Hej Rikke. Jeg er interesseret i den med søstjernen. Min mail er helle.Jakobsen24@gmail.com

    SvarSlet
  2. Altså den med den orange stjerne :)

    SvarSlet
  3. Åh jeg skal så meget i gang. Formatet og ideen kalder bare på mig.
    De er rigtig fine dem du har lavet her.
    Hilsen Kristina

    SvarSlet
  4. Hvor er de bare fine! Jeg vil gerne være med og jeg vil helst overraskes når jeg kigger i postkassen! Skriver dig lige en mail.

    SvarSlet
  5. DE ER VILDT FEDE OG SMUKKE FAVER !!!!
    Tak for din mail Rikke ;)
    Glæder mig over denne ide det er lige mig .
    God weekend
    Kh Mette

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...