torsdag den 23. februar 2012

Atelier

Mit eget lille drømmested - mit Atelier.
Uanset om regnen pisker ned, om der er iskrystaller på indersiden af ruderne eller solen brager ind, så er det min skønne oase. Lyset er fantastisk.
Her kan man både få en masse fra hånden, få endnu flere ideer, eller bare sidde og være. Måske med hækletøjet i hænderne og P1 i ørerne.

Gammel lysestage malet med en gang maling. Og en halvfærdig hækledims...

Æsker med lim/lak og akrylfarver.

Lidt til pynt - bare fordi jeg kan lide farverne.

Livas hjemmelavede lysestage - i min yndlingsfarve.

Til & Fra kort. Made by me.

To nye stole. Lørdagsloppefund til 25 kr stykket.

det skønne skønne MT. Jeg kunne købe mig FATTIG i det.

Og sådan kan en dag i atelieret se ud.
AND I LIKE!

6 kommentarer:

  1. Jeg ser HYGGE... sådan et fristed, burde alle ha`
    Kan se at, Liva har arvet morens krea gener, det er en fiin lysestage, du har fået....

    Kh. Mutti.

    SvarSlet
  2. iiiihhhh hvor er det nogle vildt skønne foto , du får sådan en god stemning frem ;)
    Og så er jeg da bare tosset pjattet med dine kort de er lige mig.
    Kh Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak kære Mette.

      (Hihi og de små kort blev faktisk lavet, engang jeg var på kunsthåndværkermarked og en sød lille pige have købt en af mine køer. Hun stod og skulle bruge et til/fra kort. Om jeg ikke havde sådan nogle - næe, men en ide var skabt, så nu laver jeg dem indimellem, og man kan købe dem for en 10'er, når jeg er ude med mine ting på fx markeder. De går som varmt brød. For de er et lille RR-værk til en flad 10'er. :-)

      Så Tak til den lille pige.

      Slet
  3. Man fornemmer hyggen og roen helt ud gennem skærmen. Kan næsten dufte en kop kaffe og høre musikken :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja ikke :-)
      Og KAFFEN...KAFFEN er VIGTIG!! :-)

      Slet
  4. Et dejligt sted !
    Jeg forstår din glæde:-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...