torsdag den 9. februar 2012

Et helt forkert indlæg


Dette indlæg skulle faktisk handle om den fineste lille overraskelse, der var havnet i min postkasse igår. Men det indlæg må vente til i morgen, da jeg synes det skal ha sin helt egen lille plads og ikke besudles af de mildest talt uskønne gloser, jeg nu vil komme med.
For jeg er RASENDE. Jeg er KED af det. Og jeg er i den grad blevet væltet af pinden!!!

Jeg er kommet i kløerne på et kommunalt system, der har valgt, fuldstændig at underminere alt det arbejde jeg har gjort i forhold til at finde frem til min rette hylde på arbejdsmarkedet. Jeg var blevet stillet en revalideringsmulighed i sigte for at tage pædagoguddannelsen. Og mit nuværende arbejde i en lokal børnehave, er det bedste der er sket for mig. Nu er både uddannelse (og måske min arbejdsplads) en saga blot.
Og dét pga en sagsbehandler som har valgt at træffe nogle beslutninger ud fra egne "synsninger" og IKKE på baggrund af den dokumentation, der foreligger fra forskellige instanser. Jeg har aldrig nogensinde følt mig sat sådan ud af spillet og beslutningerne som vedrører MIT liv.
Så lige nu har jeg det som om, jeg skal til at opfinde den dybe tallerken endnu en gang.
Og jeg er SÅ desillusioneret!!

11 kommentarer:

  1. Kæmpe kram!!! Vi kender det kun alt for godt, at der i systemet tolkes og vurderes på en måde, hvorpå man kan under sig over, om de overhovedet ved, at de har med mennesker at gøre! Oplysninger ignoreres, dokumentation overses eller tilsidesættes af endnu klogere folk, som med "rette" vælger at trumfe egen vilje igennem! Man forstår jo ikke helt, at de på kommunerne vælger at kalde det "borgerservice" ;)

    Jeg håber du kan finde muligheden for at anke, og kræfterne til at kæmpe! Selvom det mange gange virker som en ulige kamp!

    SvarSlet
  2. Pis !
    Håber du finder en løsning, når den værste vrede, bitterhed og skuffelse, har lagt sig.

    SvarSlet
  3. Kære Rikke
    Hvor er det en rædselsfuld behandling du har fået, hvad bilder de sig dog ind. Håber du har kræfter og mod til at slås for din sag.
    Jeg bliver så harm, når der handles sådan med mennesker.

    stort knus

    SvarSlet
  4. Jeg mangler ord. Er ked af det på dine vegne. Håber det løser sig for dig til din fordel.

    SvarSlet
  5. Kære Rikke.
    Det er jeg ked af at høre. Hvor er det bare åndssvagt! Æv altså.
    Jeg håber virkelig, de kan se fornuften i at revurdere sagen.
    jeg ønsker sådan, at det ordner sig. Det skal det bare. Det fortjener du.
    Knus Jane

    SvarSlet
  6. Det lyder da groft - Men jeg har noget, der kan få dine tanker på andre veje i små 2 minutter. Jeg har nemlig en give away på min blog, hvor du kan få fingrene i et lækkert uldent halstørklæde fra det færøske mærke sirri!

    SvarSlet
  7. Rikke - det er surt, det er træls og rigtig øv. Jeg forstår du er vred og ked.
    Men giv ikke op. Vær fast i mælet og ha' argumenterne i orden. Læg papirer og aftaler på bordet, hvis du har sådan nogle.
    En aftale er en aftale og et ord er et ord....også i kommunal forstand.
    Kram fra mig.

    SvarSlet
  8. Kære Rikke, hvor er jeg ked af at du er havnet i den suppedas. :-(
    Jeg har selv været igennem et årelangt forløb, som ikke gjorde min tilstand bedre på nogen måde. :-/
    Men egentlig kiggede jeg lige fordi dig, for at komme med et positivt budskab: at du har vundet min giveaway med stoffet med mine dyrebørn. :-)
    Vil du skrive din adresse til blog@junette.dk

    SvarSlet
  9. Beklager virkelig Rikke - det kommer desværre ikke bag på mig - det er virkelig det klammeste system! Du er simpelthen nødt til at samle kræfter, manne dig op og gå til højeste sted! Jeg ved, hvor svært det er... Skrækkeligt at det skal være sådan - det er bestemt ikke det, man har brug for, når man i forvejen er presset helt derud....Tanken om, at andre bestemmer i ens liv er SKRÆKKELIG! KÆMP for retfærdigheden! Jeg holder med dig! Helle D

    SvarSlet
  10. Kjære deg, så leit!
    Om gode og sterke tanker kan hjelpe,
    så kommer de i masse-vis herfra og til deg nå!
    Måtte hele saken snu seg i din favør!
    Beate

    SvarSlet
  11. Kære Rikke
    Hvor er det udbehalig besked , du må virkelig finde nye kræfter , mon det er muligt at klage andet sted , for sådan kan man da ikke kaste rundt med folk !
    Jeg er sikker på solen vil rammer dig en dag , før du ved det ;)
    Kh Mette

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...