lørdag den 11. februar 2012

Ind af døren

Når en ide udvikler sig....

Som nævnt i gårsdagens indlæg fik jeg den fineste pakke ind af døren. Og ihhh hvor det faldt på et tørt sted. En pakke, som var sendt til MIG, med smukke ting  som kan forskønne min dag. Og det var da om noget ganske tiltrængt.

I dette indlæg for noget tid siden, spurgte jeg ud i blogland, om der mon var nogen, der havde lyst til at bytte et lille kunst/kreakort. Oprindelig hedder ideen ArtistTradingCards. Og Mette var helt med på ideen. Og det var hendes "kort" der kom ind af døren. Den fineste collage i ca A5 størrelse. Den hænger nu på mit skab i stuen, og minder mig om et rigtig hyggeligt indslag på en rigtig dum MØGdag. TAK for det Mette.

Så hvis der sidder nogen derude, som har lyst til at bytte et lille stykke papir med deres egne kreationer på, med et af mine... ja så ville jeg blive så GLAD. For det er da den ypperste tanke. Lad os Bytte kunst. Lige Over. Ingen mellemregninger. Bare DYTDYTBYT.

Til venstre ses Mettes fine billede. Nu vil jeg få sendt det lille Træ afsted til hende,
så byttehandlen er gået igennem.


Og som en lille ekstra bonus fulgte der et lækkert spil kort fra Rice med i pakken.
I LIKE


Rigtig dejlig dag derude

7 kommentarer:

  1. Hej Rikke

    Det er så god en idé.. men desværre er det ikke collager og papir som er min stærke side.. Ellers ville jeg da elske at være med

    dog er jeg lige begyndt at bruge papir og hækling sammen, som noget helt nyt for mig.. Kik ind og se...

    Lone

    SvarSlet
  2. Lone - Det behøver vel ikke just at være en collage af papir....??? MON?? Blot det er et kunstværk lavet af et godt hjerte...Jeg er helt klart med i BYTTEBANDEN Rikke - skal blot lige have fremstillet noget at bytte med....og det tager nok lidt tid - men drop ikke idéen! Helle D

    SvarSlet
  3. Super idé - når jeg er tilbage fra ferie er jeg også gerne med på en dyt, dyt, byt... :-)

    SvarSlet
  4. Hvor er det dejligt at høre. Blev simpelthen så glad for Mettes fine bidrag.
    Det er mest af alt tanken om at glæde et andet menneske med noget man selv har siddet med og ikke mindst lavet af et godt hjerte, som Helle så fint skriver;-)
    Og bare for at få det helt på det rene. Så er materiale faktisk FULDSTÆNIG ligemeget. De oprindelige ATC-kort har jeg set i både glas, filt og keramikudgave. Og så er der vel heller intet til hinder for at hækle et kort :-)))

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Rikke
      Tusinde tusinde tak for dit indlæg jeg bliver jo helt rørt og du har ret det er SÅ fedt bare at glæde , også især når det er hjemme gjort kunst ........ja noget vi selv har lagt vores krea hjerter i.
      Og nu bliver det rigtigt sjovt , for nu er der sat gang i flere materialer , glæder mig til ar se hvad det bliver til , jeg er klar til mere bytte ;)
      Kh Mette

      Slet
  5. Super ide... Jeg er med. Sender du til mig først, eller hvordan hænger det sammen?

    SvarSlet
  6. Jeg vil også gerne deltage. Hvem sender til hvem først?

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...