mandag den 20. februar 2012

Totally NeoN


...by TIGER
Nogle gange kan man rent faktisk være heldig, at finde noget til en flad ti'er i TIGER. (synes de afviger lige rigeligt fra det oprindelige koncept, hrmm. Engang kostede det hele jo en ti'er) Så disse gelpens i neonfarver er jeg ret glad for!
Anyway: I dag skal der eddersmækme knald på farverne. Har været til møde på jobcentret. Mit lille hoved er Totally spinning in NEON Colour - a la halvfjerdser psykedelisk tomgang. Forstået som:
 jeg er helt rundforvirret.
Bliver bare aldrig helt god til sådanne møder.

Men noget jeg til gengæld er ret god til er: farver!! 


6 kommentarer:

  1. Har du prøvet dem ? ER de gode at tegne/skrive med?
    De er nemlig ret lækre og jeg ville meget gerne ha dem :-)
    Hvorfor kan de der møder ikke bare være gode, konstruktive og fulde af håb?...

    SvarSlet
  2. Ved ikke meget om, hvordan disse møder foregår - men jeg ved til gengæld helt bestemt, at DU er FANTASTISK til rigtig mange ting. Og det bedste af det hele er, at du også er et FANTASTISK menneske.
    Kh. hende, der er så heldig at være din Faster.

    SvarSlet
    Svar
    1. ÅÅÅRH TAK faster. Dét gik lige derind, hvor det var tiltrængt.
      Knus

      Slet
  3. Jeg vil også gerne have en vurdering af pennene. Nogle gange ender det jo med at tingene ikke er mere værd end man betaler for dem.

    SvarSlet
    Svar
    1. De er faktisk ret udemærkede. Helt real neon. Især på lidt blankt papir gør de stor lykke.
      Helt bestemt alle 10 kr værd (en pk med tre stk)

      Slet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...