onsdag den 29. februar 2012

Travelling journal

Der er næsten gået et helt år, siden jeg sendte min Rejsende ArtJournal ud på videre færd. Og se hvad der kom ind af døren igår,
Min egen HomeMade bog, hvor 12 kunstnere har nedfældet det ene og det andet - i en stor sammensurium, så det er en fryd.

Værsgo' at ta et kig indefor i bogen... der er spændende-heder kan I tro.

Sådan så bogen ud da jeg sendte den afsted for et år siden.
*
*
*
Og således hjemvendt fra rundfærd i det danske rige.







6 kommentarer:

  1. wauw ja - det ser HAMMER godt ud og sikke en fed ide..Så lækkert:0)
    KH Iben

    SvarSlet
  2. Skøn ide, hvilke kunstværker!

    Helle:)-

    SvarSlet
  3. Virkeligt spændende :O)

    SvarSlet
  4. Det er simpelthen sådan en god ide - hvor er den flot!

    SvarSlet
  5. Den er blevet mega over sej , flot , sjov og smuk ja alt ;O)

    SvarSlet
  6. Sikken en skat! Den er fantastisk! Og tak for dine kommentarer hos mig!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...