lørdag den 18. februar 2012

Værs'go Kom indenfor

...men tør lige fødderne af først :-)
Den anden dag, da jeg kom hjem fra arbejde, havde manden gjort hovedrent - som i rengjort ALT.
ALLE de steder, hvor man normalt ikke liiige kommer - I ved, hvad jeg mener, ik?
Og jeg greb sttraks chanchen (efter at jeg selvfølgelig havde tak-tak-takket ham for lækkerheden) at tage lidt billeder af hytten. Vi går og pønser på at lave lidt småting om, og det er altså lidt nemmere at danne sig et overblik over sagerne, når man får det ned i to-deminsionelt plan.
Og værs'go! I må gerne kigge med. 







12 kommentarer:

  1. Jeg kan næsten dufte sæbevandet og føle forårets, første solstråler...

    Skønt hjem i der har. :0) ..

    Kh. Mutti

    SvarSlet
  2. Jeg elsker også at komme hjem til sådanne overraskelser...
    Det er så skønt. I bor jo hyggeligt og farverigt. Er spændt på hvad det er I vil lave om på...

    Men det får vi nok mulighed for at følge med I.

    Lone

    SvarSlet
  3. dejligt når man bedre kan overskue det hele i en REN hytte.. Hvor bor i hyggeligt og med skønne farver..:+)
    Glæder mig til at se det i vil lave:0)
    KH Iben

    SvarSlet
  4. Ih hvor er han sød. Har selv sådan en her hjemme og man bliver bare Så glad.
    Er i øvrigt VILD med den lille flet stol i pangfarver. Så lækker!

    SvarSlet
  5. I mange tak, så fint og hyggelig der er hjemme hos jer, jeg er specielt vild med dit køkken og hynderne i gyngestolen, rigtig hyggelig krog i har der.

    SvarSlet
  6. Hvor herligt!

    - Både et hjem med en mand fuld af overraskelser på den huslige front - og så at se dit hjem der emmer så meget af dét af dig jeg kender:-*

    Sikke mange skønne detaljer! Jeg glæder mig - som i GLÆDER mig - til at vi her i huset får tid om meget snart, til at se på hinanden igen og også på både hjemmets sammensætning.

    God nat til dig Rikke!
    Kærligst Mette

    SvarSlet
  7. Ihhh hvor ser der hyggeligt ud, hjemme hos jer, Rikke:-) Dejlig lyst og let og alligevel med skønne farver, der gør én glad:-) Tak fordi vi måtte kigge indenfor. Tror jeg huskede at tørre skoene af:-)

    SvarSlet
  8. Hvor bor i bare dejligt lyst og lækkert! Faktisk tænkte jeg at i bor ligesom din blod ser ud - lys med klatter af pastel og neon :)

    SvarSlet
  9. Halløjsa, hvor er du bare en heldig kartoffel. Tænk at kunne komme hjem til et hovedrengjort hus.
    Det er vi nok mange der kan misunde dig (selv om misundelse er en grim ting, som du også skriver.)
    Vi vil prøve at huske at tørre fødderne af på måtten, næste gang vi kommer.
    Kram Faster

    SvarSlet
  10. Tusen takk for en inspirerende titt inn til dere.
    Så lyst og lett og samtidig fargerikt og lekent personlig:)
    Her kunne jeg trives.
    Tusen takk for at du reklamerer for gi-borten min. Må bare gjøre oppmerksom på at det er i morgen, 21 februar, jeg trekker den:)
    Klem Beate

    SvarSlet
  11. Hvor bor I altså hyggeligt. Jeg er vild med dit lime/turkise tilbehør rundt omkring.
    Mvh Kirsten

    SvarSlet
  12. Hvor bor du fint og sikke dejlige farver, du omgiver dig med :-)

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...