lørdag den 31. marts 2012

Arghh altså..

Nogle gange stemmer dagen bare ikke overens med forventninger jeg havde. I går gik jeg i seng med den skønne vished om TI DAGES påskeferie. Bare til helt fri afbenyttelse. Hvor fantastisk er det ikke?
Ikke en skid mere fantastisk end til jeg vågnede i morges og bare kunne mærke, at dagen allerede skurede i hovedet på mig. ARRGGH hvor er det møgubrugeligt. Og ganske rigtigt. Manden min skulle afsted efter unger - bare lige en smuttur på TO EN HALV TIME! Alt imens jeg havde en kropumulig tudende Ludvig herhjemme. Great!
Godt så. Ludvig til lur, huset fuld af unger.
Mig i atelieret hvor jeg havde glææædet mig til at hygge. Endnu større AARRGGHH. Der var pivkoldt -ingen gas i gasovenen.Måtte ty til alle mine bedste kneb for at generere bare en lille smule kreativitet. Kreativitet under tvang - yeah right!
Storgøende køter lige ved siden af sovende Ludvig...hmm Knejten vågnede i et herligt humør (læs: han fortsatte, hvor han slap!)

En tur i Fakta, hvor jeg garanteret er blevet stemplet som verdens mest elendige mor - i hvert fald at dømme efter de blikke folk smed i min retning. For Ludvig præsterede et gimmick han ellers ALDRIG, har gjort før. Han tudprølede hele indkøbslisten igennem, blot fordi der ikke stod Lillebror Ostehaps på den. Jøsses.

Slukøret vender man tilbage og trænger vel bare til en kop kaffe og lidt ro i øregangene, men bliver da lige smidt i skoene "at man da ikke kan være bekendt (i familiehejsets hellige navn) ikke at drøne rundt og agere projektpædagog med bål og skumfiduser - for det plejer man jo." JoTak, men  Plejer har sgu ikke meldt sin ankomst i denne weekend.
OG MÅ JEG SÅ BE OM MIN KOP KAFFE


BARE FOR MIG OG MIN SKYLD.


8 kommentarer:

  1. Fra nu af får du en fed fed ferie ;)
    Kh Mette

    SvarSlet
  2. Øv den startede ikke godt. Så kan det kun blive bedre. Rigtig god ferie til dig. Håber der bliver plads til lidt krea :-)

    SvarSlet
  3. Håber virkelig din Søndag bliver bedre !

    SvarSlet
  4. DEJLIGT at høre, at den slags dage ikke kun forkommer her! Heldigvis er der anderledes dejlige dage at samle lidt overskud i. Håber denne bliver én af disse. Håber snart vi skal ses. De bedsteste kram fra Heidi

    SvarSlet
  5. Sender lidt langsom hyggetid til dig.
    Kh Birthe

    SvarSlet
  6. Kærlige karma knus fra din gode fe! Hvor er det dejligt at mærke, at vi ikke er alene - os med for lidt overskud på tid-til-mor-kontoen!!!

    - Det er så opslidende med de der sigende blikke og slet skjulte bemærkninger når ulvetimen rammer og skrigene sætter ind, for så ER det da fordi VI har fejlet som mødre(...øhh nej!)

    Har selv en dum bemærkning siddende fra i lørdags, som helt unødigt ramte mig der, hvor jeg var blødest - sendt afsted fra en velklædt mor til to chikke teenagere i køen i IKEA, hvor vi skulle købe ting til lilles værelse. Lille var nu bare lidt træt og ked, fordi støvlerne drillede - og derfor var jeg den dårligste mor! Total opkogt og med strittende panik frisure... men jeg ville jo bare hjælpe min lille triste pige!

    Øv - hvad skal det til for? Marklund har skrevet en bog som hedder noget i retningen af "Der burde være et sted i helvede til kvinder der ikke hjælper hinanden!"
    - Hvis jeg vinder i lotto køber jeg en stak til at have i tasken som jeg kan dele ud af med et varmt smil i sådanne situationer.

    Håber du er kommet helskindet gennem de seneste par dage og har fået både tid og varme i dit atelier! Du er en sød mor - det ved jeg.

    Kærlige, gode tanker fra en træt medsøster

    SvarSlet
  7. Og der er med GARANTI, en plads i himlen( på en lækker lyserød sky) til kvinder som forstår og bakker hinnanden op..

    :0) :0) ..

    Kærlige tanker til alle jer unge, seje mødre.. I GØR DET GODT!

    SvarSlet
  8. There is one word you can describe ceiling fans with lights - practical.
    Third type is named as ceiling fans with 3 lights and where the room is small it
    is the most efficient option. Depending on the homeowner's choice, they can either have up lights or down lights in them.

    Review my website http://www.ccq-home.com/wiki/index.php?title=利用者:AllenChu

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...