torsdag den 8. marts 2012

ArHMen JØSSES


Hvor doven kan man være??
ja, jeg spørg' bare!

Har da været på arbejde og forholdt mig nogenlunde aktiv, bevares. Men ihhh, ååhh uhhh hvor har jeg bare lyst til at smække fødderne op, lave mig en kæmpe latté og måske en lille bitte kage, godt med batteri på computeren, smide ungerne et eller andet sted hen, strikketøjet liggende parat ved min side...uhm ja.
Men *suk* nej. Igang Rikke. Der er unger der skal hentes, legekammerater der skal med hjem, aftensmad der skal laves, unger der skal bades, tøj der skal vaskes, ordnes, unger der skal puttes.

...jeg må nøjes med Lattén, den kan vel fælge med rundt, ikke sandt?

2 kommentarer:

  1. Nyd din kaffe - og strikketøjet forhåbentligt senere! :)
    /Liv

    SvarSlet
  2. Jamen sødde - det lyder fuldstændig som "hverdag".
    Overlev. Kram Faster

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...