onsdag den 21. marts 2012

En pind, en pige, en perleide.


Min dejlige pige min guldklump min lille stjerne
Hun gør mig helt varm om hjertet, når hun dumper ind ude fra haven med en lille pind i den ene hånd og et skælmsk blik i øjnene og liiiige skal låne noget snor - helst gul.
Pigebarnet har en plan.
Selvfølgelig. En pindedukke!!
Men mor, kan du ikke også lige lære mig at strikke - for den skal jo have en kjole.
Og jo: selvfølgelig kan jeg det.
Og dybt koncentreret kaster hun sig ud i det - den lille stjerne.








7 kommentarer:

  1. Nårh hvor er hun sød og så god en fantasi hun har. Dejligt at opleve

    SvarSlet
  2. Fin dukke, dejligt når børn kan finde på :o)

    SvarSlet
  3. Nårrhh, hvor dejligt! jeg blev helt rørt af dit indlæg.
    føler mig så`heldig, at ha`to så SKØNNE tøsepiger, i mit liv.
    Knus Mutti.

    SvarSlet
  4. Som mor så datter - det må da være det man kalder en stjernestund.
    Kram Faster

    SvarSlet
  5. Man bliver jo helt varm indeni! :-) Hils din stjerne og gi' hende et stort kram fra mig for at have givet mig et bredt smil der fylder hele hovedet!!

    Kram i massevis fra Jane

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...