mandag den 5. marts 2012

Før og efter

Sidste år  stod jeg på hovedet inde i min farmor og farfars skunk...I ved, derinde, hvor der er årtiers støv og ligeså mange afdøde edderkopper og dertilhørende edderkoppespind.
Derinde fandt jeg en gammel kaffemølle. Den var fuld af ormehuller og rusten i kværnen. Men jeg fik den med hjem, for jeg kan ligeså tydelig huske engang da jeg var helt lille, og farfar og jeg var på eventyr derinde i den gamle skunk, og dér fik jeg øje på kaffekværnen. Lige siden har jeg tænkt, at den ville jeg gerne eje en dag.

og nu ER jeg altså blevet den heldige ejer. Og med en usædvanlig handy husbond indenfor døren, er den gamle rustne sag kommet til ære og værdighed. Uhhh I Like!! Se lige her.







3 kommentarer:

  1. Hvor er den smuk!! Jeg ønskede mig en kaffenkværn for år tilbage og fik en elektrisk fra OBH. Den er effektiv og maler kaffen ganske efter hensigten; men den har altså ikke samme sjæl som din!
    Må misunde dig både kværn og de minder der knytter sig til den!

    SvarSlet
  2. Hej Rikke
    Når jeg trykker på dit indlæg om ATC kort så kommer det her indlæg frem , så jeg ved ikke om det kun er mig der ikke kan se det eller om du skal ligge det ud igen ;)
    Glæder mig til at se dem , jeg har kun fådet lavet et ......
    Kh Mette

    SvarSlet
  3. Hvor er den da blevet flot. Jeg vil glæde mig til, hvad du og din handy mand fremover får tryllet frem af din farmor og farfars gemmer - der er noget at gå i gang med.
    Kh. Faster

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...