tirsdag den 13. marts 2012

MorfarTaburet - før og efter!

Følgende kræver forklaring.
Jeg er så heldig at være fuldstændig velsignet med forældre, der FORGUDER deres børnebørn. Når ungerne er i nærheden smider de konsekvent ALT hvad de måtte have i hænderne og helliger sig mine to unger!!!

MEN!
Når man nu er en morfar, der altså ikke lige er vant til kravle rundt på gulvet flere timer i træk, kan det jo godt sætte sig lidt i kroppen, når de kære børnebørn har været på besøg. Og derfor denne anordning af en taburet.
Lav, solid, i god nå-højde til gulv og barnebarn.

Og så fandt jeg denne absolutte rædderlighed på loppis

Gulvtæppet blev pelset - kylet ud!
Taburetten fik en tur med spraymalingen.

Betrækket vurderes.

Hmm det går an.

velpolstret pude PLUS kopholder påmonteres.
 (det med kopholderen er lidt en joke...men ikke desto mindre helt genialt! Især fordi den egentlig er tænkt til en kold pilsner i kampens hede, for det holder man meget af, når man er en morfar!)
Så VOILA! En morfartaburet Før og Efter!

10 kommentarer:

  1. Den er skøn ! En værdig taburet til en dejlig morfar :-)

    SvarSlet
  2. Genialt! Intet mindre :)

    SvarSlet
  3. Hvor er den fin, syntes sug det er sjovt med den kopholder, jeg tror morfar bliver glad. ha en dejlig dag

    SvarSlet
  4. Hvor er en blevet flot! - og fin detalje med kopjolderen;0)

    SvarSlet
  5. Den er bare så FIN...
    Morfar er bare så glad for den.

    Kh. Mutti

    SvarSlet
  6. Hvor er det en skøn taburet. Tak for inspiration - det gav mig lige en god ide til mine gamle stole, som virkelig trænger til en kærlig hånd.

    Solskin fra Sofie
    // Farven lykke...

    SvarSlet
  7. Er blevet præsenteret for den - live. Morfar har pralet, er meget stolt af den. Hvem skal sørge for at "kop"holderen er fyldt op?
    Kram Faster

    SvarSlet
  8. Det er godt at tænke på de gamle , men du gør det med stil Rikke ;)
    kKh Mette

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...