fredag den 13. april 2012

en famile


En bror. En søster. En mor. En far.
Alle er væk. Men skal på min foranledning ikke glemmes.
De fire små billeder, skal up-dates en lille smule, så de kan blive en del af vores hjem.
De er fire tidstypiske billeder, der skal have et spark kulør, så man ikke kan undgå at stoppe op og studere dem nærmere...for det fortjener de.
Min farmors bror. Min farmor (endda med en lok af hendes hår). Min oldefar. Min Oldemor (som jeg rent faktisk har en erindring om)





2 kommentarer:

  1. Billeder er bare, de mest dyrebare minder..

    Gad vide, hvordan det vil se ud i fremtiden, mon der er nogen der husker at få, fremkaldt, deres billeder, og beskrevet, hvem ,hvad og hvornår.. Jeg håber det..

    Kh. Mutti

    SvarSlet
  2. God ide :D Jeg har selv et familiebillede af min farmors familie, jeg drømmer lidt om en stor billedvæg, hvor det skal hænge sammen medalle de andre billeder vi har :D Det er altid rart at tænke på dem, der var før en og som jo egentlig kan tage en del af æren for at vi er her!

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...