lørdag den 21. april 2012

Noget om små pakker

Hvis der er noget, der kan bringe smilet frem på mine læber, så er det glæden ved at åbne postkassen og opdage, at der ligger små fine pakker deri....
I dag lå der hele TO af slagsen.

Den ene var et helt personligt ATCkort fra min gamle kunstnerveninde Iben Laursen. Hun kan om nogen trylle med penslerne, og hvis du mod forventning (som fast læser her på bloggen) ikke kender hendes univers. Så gør dig selv den tjeneste, og besøg hende  HER


Man bliver så glad for tanken.

Så var jeg så heldig, at min vundne GiveAway fra Ønskefeen også dumpede ind i postkassen.
De fineste små papirperler, som er en del af et velgørenhedprojekt. Jeg havde vel egentlig lovet at de skulle op på træet og hænge...men ved I hvad! De er så fine, at nogle af dem altså MÅ blive indendøre og pynte hos mig. Smider helt sikkert et billede herinde, når de er blevet hængt op i det lille træ (altså nogle af dem, ik´? ;-)



2 kommentarer:

  1. FAN...FUCKING...TASTIC!!!!

    Hvis der er en der fortjener en "lille"
    overraskelse i postkassen, er det da dig min pige. Du som altid er så god, til at tænke på andre. ( man er , hvad man gør )..

    Og en hilsen fra Iben, er bare SKØNT, kan jo godt huske den dag, da jeg fik en fin collage ind af døren, bare sådan liiige... jeg nyder at kigge på den, dagligt..

    Ha`en go aften.
    Knus Mutti

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...