søndag den 15. april 2012

Sofaer sælges.


Okay så prøver jeg her!!

Sofaer sælges billigt.
Sofagruppe bestående af en 2'er og en 3'er.
Kernelæder lys cognaq
brugt.
Vedligeholdes nemt med sæbespånevand og evt læderfedt.
De er af mærket Skalma (www.skalma.dk)
Sofaerne måler 200x95 cm og 170x95 cm
1500 kr for dem begge.
De skal afhentes i Engesvang (mellem Silkeborg og Viborg)


Og ihhh, hvor vil jeg gerne af med dem. Jeg har nemlig købt en ny sofa, og manden min har nedlagt veto imod, at den IKKE kommer ind, før de andre er solgt.
 Okay Fair nok.
Så hvis du kender nogen eller selv mangler. Så skriv....

2 kommentarer:

  1. Kender en der godt kunne bruge en sofa, så sender dit link videre :)

    Hilsen

    Bent
    iPhone 4 reparation
    http://iphonereparationer.dk/

    SvarSlet
  2. Mens du venter på sofa ombytning... kommer har lidt du kan bruge tiden til:-D Du har vundet giveaway'en hos Ønskefe, så perler skal du have!

    Vil du ikke sende mig en mail med din adresse?

    Kærlige hilsner Mette

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...