fredag den 6. april 2012

Undskyld!!

Undskyld!! Men må jeg ikke godt be' om lidt luksus i hverdagen?
Måske er jeg et usædvanligt utaknemmeligt væsen. Som bare skulle proppe tudekiksen lidt længere ind. Måske er jeg bare inde i en periode af hverdagsliv, som triller afsted.  Måske er det fordi, jeg ikke helt ved, hvor jeg er på vej hen.
Måske er det fordi, jeg ikke rigtig kan mærke det der sus af begejstring, hvor man mister jordforbindelsen. Måske skal jeg hanke lidt op i mig selv...
...måske måske måske...




Men i guder hvor ville det være dejligt med lidt luksus i hverdagen, og ikke nødvendigvis luksus af den materielle slags, men luksus i form af "hatten-springer-af-låget-af-bare-begejstring-luksus", en uventet tilkendegivelse af at være noget helt særligt, et uforudsigelig indslag på en hverdag, måske en invitation, et gigantisk grineflip, en formidabel kulturoplevelse som giver energi helt ind i luksuscentret, måske en samtale med en, som kan berige ens verdensbillede.
...måske måske måske...

5 kommentarer:

  1. Jeg kan sagtens følge dig.

    SvarSlet
  2. Du må når som helst komme i mit galleri og lege en hel dejlig dag væk ! Vi kunne starte på 3 billeder hver og lave hinandens færdig...vi kunne også bare kigge ud over vandet og drikke the og spise chokolader eller kigge i kunstbøger og lege..hva sir du så ???
    Kh Iben
    WWW.ibenlaursen.dk

    SvarSlet
  3. Du må når som helst komme i mit galleri og lege en hel dejlig dag væk ! Vi kunne starte på 3 billeder hver og lave hinandens færdig...vi kunne også bare kigge ud over vandet og drikke the og spise chokolader eller kigge i kunstbøger og lege..hva sir du så ???
    Kh Iben
    WWW.ibenlaursen.dk

    SvarSlet
  4. Man kunne arrangere et kreativt blogtræf her hos os i det vestjyske. En hel dag med maletips og kreadeling. Være sammen og lege og lære an hinanden. Hver med sin kreakurv og madkurv.
    En rigtig humørpille til hele blogfolket. Var det noget, Rikke?

    Sådan en kulkælder har jeg også, men heldigvis er der en trappe op til solen.

    SvarSlet

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...